וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן התעצבן אחרי שהוחלף בדקה ה-85, שחקני באיירן צחקו עליו

הכוכב ההולנדי של הבווארים זעם אחרי שהוחלף, הלם בעצבים בידו של מחליפו רנאטו סאנצ'ס וסירב ללחוץ את ידו של אנצ'לוטי, חבריו צחקו עליו בספסל. המאמן האיטלקי אמר: "אין בעיה, אני מבין"

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן (שמאל) עם קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
רובן עצבני/GettyImages

באיירן מינכן אמנם ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ והגדילה את הפער בפסגה כבר ל-13 נקודות. תומאס מולר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-63, אבל מי שגנב את ההצגה אחרי המשחק היה דווקא אריאן רובן.

הכוכב ההולנדי של באיירן זעם כשבדקה ה-85 הוחלף על ידי רנאטו סאנצ'ס. רובן חבט בזעם בידו של מחליפו הפורטוגלי במקום ללחוץ את ידו בזמן החילוף. לאחר מכן, הוא ירד אל הספסל כשהוא מסרב ללחוץ את ידו של קרלו אנצ'לוטי והזיז אותה בהפגנתיות. למרות העצבים של רובן, שחקני באיירן מינכן צחקו עליו בזמן שהתיישב על השחקן. פרנק ריברי, ג'רום בואטנג וראפיניה סיפרו בדיחות וצחקו כשצ'אבי אלונסו גם צוחק ואף מניח את ידו על רגלו של רובן כשהוא צוחק.

אנצ'לוטי התייחס לכך אחרי המשחק ואמר: "גם אני לא הייתי שמח כשהיו מחליפים אותי, אז אין לי בעיה". מולר גם התייחס לחילוף והעצבים של רובן ואמר: "כולנו רוצים להצליח, אין מה לעשות. היה מצב במהלך המחצית השנייה שלבנדובסקי היה יכול למסור לו כשהוא היה במצב טוב ולא מסר לו. אם לא היה אכפת לו שמחליפים אותו, אז הוא לא היה כדורגלן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully