וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: דיוק ולואיוויל הודחו בסיבוב השני

הקבוצה של מייק ששבסקי, שהייתה מועמדת לזכייה, חטפה 65 נקודות במחצית השנייה והפסידה 88:81 לסאות' קרוליינה. מישיגן גברה 69:73 על לואיוויל. עוד ניצחון משכנע לטי ג'יי ליף ו-UCLA

מוריץ וגנר מכללת מישיגן. AP
הצגה. וגנר העיף את לואיוויל/AP

הסיבוב השני בטורניר המכללות יגיע לסיומו הלילה (בין ראשון לשני) וההפתעות לא נפסקות.

מידווסט:

אתמול הייתה זו האלופה וילאנובה שהודחה והערב הלכה הביתה המדורגת 2 במידווסט, לואיוויל של ריק פיטינו, שהפסידה 73:69 מול מישיגן. הוולברינס (7), שעברו רק לפני שבוע וחצי חוו רגע מפחיד מאוד כאשר המטוס שלהם החליק לפני ההמראה לטורניר החטיבה, הספיקו מאז לזכות באותו טורניר וכעת לנצח שני משחקים בטורניר המכללות. מוריץ וגנר היה נפלא עבור מישיגן עם 26 נקודות.

מישיגן תפגוש בסוויט סיקסטין את אורגון (3), לאחר שזו עצרה את הסינדרלה מרוד איילנד (11) עם 72:75 קשה בזכות שלשת קלאץ' של טיילר דורסי (27 נקודות). רומן סורקין לא שותף הפעם במדי אורגון. המדורגת 1 באזור, קנזס, דווקא המשיכה הלאה די בקלות אחרי 70:90 מוחץ מול מישיגן סטייט (9), כאשר דבונטה גרהאם קולע 18. קנזס תפגוש את פרדו בשלב הבא.

מזרח:

רבים הימרו על דיוק (2) כמי שתגיע מהאזור הזה עד לפיינל פור ואולי אף תזכה בתואר, אבל הקבוצה של מייק ששבסקי נותרה חסרת אונים אל מול מחצית שנייה מטורפת של סאות' קרוליינה, שקלעה 65 נקודות אחרי ההפסקה (יותר ממה שקלעה בשישה משחקים שלמים העונה), בדרך ל-81:88 מדהים. סינדריוס ת'ורנוול הוביל עם 24 נקודות והגיימקוקס, שעד השנה לא ניצחו משחק בטורניר המכללות מאז 1973, ישחקו בשלב הבא נגד ביילור (3), ששמה סוף לריצה היפה של USC והעיפה את המדורגת 11 עם 78:82.

דרום:

קנטאקי (2) שרדה דרמה גדולה מול וויצ'יטה סטייט (10) וניצחה 62:65. הווילדקאטס הובילו לכל אורך דקות ההכרעה והצליחו לשמור על היתרון למרות ניסיונות של השוקרס להדהים. מאליק מונק סיפק 14 נקודות למנצחים. היריבה הבאה של קנטאקי תהיה UCLA, לאחר שהמדורגת 3 גברה 67:79 על סינסינטי (6) בזכות מחצית שנייה של 34:49. לונזו בול התקרב לטריפל דאבל עם 18 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. טי ג'יי ליף קלע 11 וקטף 7. גם המדורגת 1, נורת' קרוליינה, ממשיכה הלאה (למפגש מול הרביעית באטלר) אחרי 65:72 על ארקנסו (8).

שחקני דיוק מאוכזבים. רויטרס
גם דיוק כבר בבית/רויטרס

הוולברינס חגגו בטירוף את הניצחון שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully