וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: דרושאפקה ובלאט טיילו ל-57:88, ולנסיה ניצחה את המוליכה

הירוקים לא התקשו לדרוס את אנקרה טולג'ילר ולשפר את מאזנם בליגה ל-7:15, במסגרת המאבק על המקום השלישי. שלושה ימים לפני ירושלים: העטלפים ניצחו 62:65 את טנריפה המוליכה

- וויל קלייבורן שחקן דרושאפקה (שמאל) עם אנטה זיזיץ'. GettyImages
35 נקודות משותפות. זיזיץ' וקלייבורן/GettyImages

דרושאפקה ודיוויד בלאט רשמו הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, כאשר הביסו בקלות בחוץ 57:88 את אנקרה טולג'ילר, נועלת הטבלה בליגה הטורקית.

בעקבות הניצחון, דרושאפקה שיפרה את מאזנה ל-7:15 העונה בליגה והיא ממשיכה במאבק מול בשיקטאש ובאנביט על המקום השלישי בטבלה, אחרי שתי המוליכות פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס. היריבה שקועה עמוק במקום האחרון ומאזנה כעת עומד על 20 הפסדים ושני ניצחונות בלבד.

אנטה זיזיץ' כיכב אצל הירוקים עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, כאשר וויל קלייבורן (17 נקודות) וסקוטי ווילבקין (11 נקודות) עזרו לו. המחצית הראשונה הסתיימה ב-32:52 מוחץ ובהמשך ההפרש חצה את ה-30 (40:70), בדרך לניצחון נינוח. דרושאפקה תמשיך למשחק חוץ קשה ביורוליג ביום רביעי, מול צסק"א מוסקבה ולאחר מכן תארח בשישי את גלאטסראיי.

שלושה ימים לפני המשחק השלישי והמכריע בסדרת חצי גמר היורוקאפ בין ולנסיה להפועל ירושלים, רשמו הערב הספרדים ניצחון ליגה מרשים מאוד. העטלפים עשו את זה עם 62:65 בחוץ מול טנריפה ועלו למקום השני בליגה עם מאזן 6:17 בעוד המפסידה ראשונה עם משחק עודף ו-6:18. בויאן דובלייביץ' בלט אצל ולנסיה עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, פרננדו סן אמטריו הוותיק והטוב קלע 14 נקודות, סם ואן רוסום קלע 8. אצל המארחת בלט רודריגו סן מיגל עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully