וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירתמות גדולה עבור אלן מסודי: "אני לא עוזב את הילדה שלי"

מצבו של שחקן העבר גרם להתגייסות של שחקנים ובעלי יכולת על מנת למנוע מהקונגולזי להיזרק לרחוב. מסודי אמר לפודקאסט "הפודיום": "זה נותן לי כח. אני מקווה שיימצא פיתרון". האזינו לפרק המלא

הכדורגלן אלן מסודי. ברני ארדוב
מנסים לעזור לו. מסודי/ברני ארדוב

אלן מסודי עלול להפוך להומלס ביממה הקרובה. בעלי המלונית בה שוהה השחקן הבהיר לו הבוקר (ראשון) כי הוא מצפה שעד הלילה יעזוב, אם לא ישלם את חובו שעומד על כ-20 אלף ש"ח.

מסודי התארח היום בפודקאסט "הפודיום" של וואלה! ספורט ובין היתר אמר: "אני לא יודע מה לעשות, לא יודע מה אני אעשה אם צריך ללכת לרחוב. אני מקווה שיימצא פיתרון, זה שאנשים מנסים לעזור נותן לי כח. אם אני עוזב את ישראל לקונגו, אני לא אוכל לחזור בעשר שנים הקרובות ואני לא עושה את זה, אני לא מתנתק מהילדה שלי, לא משנה מה אני צריך לעשות". בפרק גם דנו במצב הסבוך של מסודי, משפטית וכלכלית, ועל הסיכוי שיוכל איכשהו לצאת מהתקופה הקשה הזו ולהישאר לחיות ולעבוד בישראל, ביחד עם בתו.

הידיעה ביום חמישי על כך ששחקן העבר הקונגולזי עלול למצוא עצמו ללא קורת גג גרמה להירתמות של לא מעט גורמים. איש עסקים מנתניה יצר קשר ומנסה לארגן לשחקן דירה ואף לסדר לו עבודה, על אף שבשלב זה מבחינה חוקית הוא אינו יכול לעבוד בישראל. גם אוהדים של נתניה (בה שיחק במשך שנה בהצלחה) מנסים לארגן כסף כדי לסייע לקשר.

למשתמשי אייפון/אייטונס - הקליקו כאן

הידיעה ביום חמישי על כך ששחקן העבר הקונגולזי עלול למצוא עצמו ללא קורת גג גרמה להירתמות של לא מעט גורמים. איש עסקים מנתניה יצר קשר ומנסה לארגן לשחקן דירה ואף לסדר לו עבודה, על אף שבשלב זה מבחינה חוקית הוא אינו יכול לעבוד בישראל. גם אוהדים של נתניה (בה שיחק במשך שנה בהצלחה) מנסים לארגן כסף כדי לסייע לקשר.

מעבר לכך, מי שלקח את מסודי תחת חסותו בחודשים האחרונים, מאמן עירוני טבריה אילן סוויסה, ביצע מהלך בו כל הקפטנים של קבוצות ליגה א' אוספים כספים על מנת להעביר לשחקן. בנוסף מספר קפטנים בלאומית ובליגת העל נרתמו למהלך, ביניהם אביחי ידין מהפועל תל אביב שמנסה לסייע והזמין את מסודי לביתו בפסח, עדן בן בסט שבדק כיצד ניתן לעזור, בן בנימין שרותם שחקנים ברעננה ואט אט מתחילה התארגנות בקבוצות נוספות. על חלק מהמחוות הללו שמע מסודי לראשונה היום והתרגש מכך מאוד.

אילן סוויסה אמר הבוקר: "המטרה היא לגייס את מה שיש כדי שיוכל להתקיים בזמן הזה שמנסים למצוא פיתרון משפטי. יש כאלה שעוזרים ויש אנשים שמביעים רצון, גם שחקנים וגם בעלי יכולת, אבל צריך שיקרו כמה שיותר דברים בפועל. אנחנו עושים הכל כדי שהוא לא ייזרק לרחוב ויוכל להישאר כאן עם הילדה שלו, שהיא חשובה יותר מהכל, מגיע לה שאבא שלה יהיה איתה כאן".

סוויסה הוסיף: "אחרי שנראה מה נגייס ננסה להגיע להסדר עם המלונית ולראות איך עוברים את התקופה הזאת עד שמוצאים לו פיתרון. אנשים כמו איזי שרצקי או יענקלה שחר, אם יירתמו למהלך ועם הקשרים שלהם הדברים יהיו הרבה יותר קלים וגם אותם מנסים לרתום".

לכל המעוניינים לסייע, מספר הטלפון של אילן סוויסה: 054-2707072

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

לו"ז האזנה לפרק המלא של פודקאסט "הפודיום":

סגל הנבחרת (02:00), הצהוב השני של עידן ורד (04:00), בית"ר נראית טוב (09:30), ינואר של ג'ורדי ממשיך להאיר פנים + לקראת משחק העונה (13:00), המכרז של אבוקסיס (18:00), פעמיים ברשצקי (23:00), דני גולן ויובל נעים, איזה כיף שיש דני גולן ויובל נעים (28:00), אלן מסודי עומד לאבד הכול - הסיפור, ההירתמות וראיון איתו (35:00), אור שקדי מתקשר כדי לספר על עוד תקרית בין ניר ברקוביץ' לאוהדי ראשל"צ (47:00)

  • עוד באותו נושא:
  • אלן מסודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully