וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ראשון לציון יורדת לאילת, קרית גת תתארח ברוממה

19.3.2017 / 15:41

האלופה מחפשת ניצחון ראשון תחת שמוליק ברנר, ותנסה לעשות זאת בעיר הדרומית (19:45, ספורט 5), כששון דאוסון צפוי לא לשחק. מכבי חיפה תארח בביתה את האחרונה שנמצאת במצב קשה מאוד בתחתית

one

בווידיאו: תקציר המפגש האחרון בין ראשון לציון לאילת

המחזור ה-23, הפותח את הסיבוב השלישי בליגת העל, יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. הפועל אילת, שסיימה את הסיבוב השני עם שני הפסדים רצופים, תרצה להעלות את רצף הניצחונות הביתיים שלה לשישה, כשתפגוש את מכבי ראשון לציון (0:2 לראשון לציון במשחקי הליגה עד כה העונה) שמחפשת ניצחון תחת שמוליק ברנר. מכבי חיפה, אולי הלוהטת שבקבוצות הליגה בשלב הזה של העונה, תארח בביתה את האחרונה מכבי קרית גת (1:1 בין הקבוצות במשחקי הליגה עד כה) שקרובה מאוד לירידה לליגה השנייה.

seperator

הפועל אילת - מכבי ראשון לציון (19:45, משולב בספורט 5)

בפעם השנייה העונה איבדה הפועל אילת את המומנטום הנהדר אותו השיגה במהלך הסיבוב, בדיוק בשלבי ההכרעה. הקבוצה של עודד קטש מגיעה לסיבוב השלישי מהמקום הרביעי בטבלה, בעמדת זינוק נהדרת על המקום השלישי, אך עם רצף של שני הפסדים, אחרי תצוגות לא טובות באשדוד ובחיפה. באילת יודעים שעליהם להציג יכולת שונה לחלוטין נגד ראשון לציון ולהמשיך את הסיבוב השני הטוב שעבר עליהם אותו סיימו עם חמישה ניצחונות בית רצופים, כשהאחרונה לנצח אותם במגרשם הביתי הייתה לא אחרת מראשון לציון. לנדון מילבורן, שחקן הסיבוב השני של וואלה! ספורט, ירצה להמשיך ביכולת שלו, ואולי להתחרות גם על תואר שחקן העונה של הליגה.

שלושה הפסדים רצופים רשמה מכבי ראשון לציון ביום ראשון האחרון עם ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב, והכתומים סיימו את הסיבוב השני במקום התשיעי בטבלה, כשהם עדיין באזור שמוביל לרבע גמר הפלייאוף, אך במומנטום לא טוב. שמוליק ברנר עדיין מחפש ניצחון בכורה כמאמן ראשי בליגת העל, ויקווה לעשות זאת באולם חוץ קשה, כשהכוכב הישראלי שלו, שון דאוסון, צפוי להעדר לאחר שמתח את הגיד בברך ימין באימון ביום חמישי. קמרון לונג, שקלע 3 נקודות במשחקו הראשון בקבוצה, יקווה ליכולת יותר טובה, כך גם ג'אבון מקריי שעשוי לעזוב בקרוב. אבי בן שימול, שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל דורבן ברגלו, נמצא בספק להתמודדות.

שחקן הפועל אילת חנן קולמן. מגד גוזני
מחכים לאלופה. קולמן/מגד גוזני

מכבי חיפה - מכבי קרית גת (20:15, משולב בספורט 5)

סיום סיבוב שני נהדר של מכבי חיפה העניק לקבוצה של עופר רחימי את המקום השישי, ועמדת זינוק ריאלית על המקום הרביעי, שנותן ביתיות ברבע גמר הפלייאוף בתום הסיבוב השלישי. חיפה ניצחה בארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים, כשההפסד היחיד שלה בזמן הזה היה למכבי תל אביב בנקודה אחת בלבד. במועדון רוצים להמשיך במומנטום נגד האחרונה בטבלה, כשברקע ממשיכים הדיבורים על אפשרות חיזוק הקבוצה בשחקן פנים נוסף לצידו של קווין פינקני. בחיפה זוכרים את ההפסד לקרית גת מתחילת הסיבוב השני, וירצו לנקום על הדרך במסע החיובי שלהם.

התבוסה הקשה שספגה מכבי קרית גת בשבוע שעבר מידי הפועל חולון, בתוספת הניצחון של מכבי אשדוד הרחיקו את הקבוצה של אלעד חסין בארבעה וחצי משחקים מחוף מבטחים, וגם בעיר הדרומית כבר החלו לאבד את התקווה. כדי לעשות את הבלתי ייאמן תצטרך קרית גת לנצח לפחות חמישה משחקים עד לסיום העונה, כשמתחילת העונה היא מנצחת רק ארבעה משחקים מ-22 מחזורים, ובתוספת היכולת הדלה מהשבוע שעבר נראה כי המשימה היא על גבול הלא ריאלית. כדי להתחיל במסע הזה, הם יצטרכו להשיג ניצחון חוץ שני העונה ברוממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully