וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: ורה קנבסקי הודחה כבר במוקדמות גביע המדינה

18.3.2017 / 23:16

אלופת אירופה עד גיל 21 נוצחה על ידי קטיה דוידסון וילנה אזרוב וסיימה את דרכה מוקדם מהצפוי

הסייפת ורה קנבסקי. אוגוסטו ביצי, מערכת וואלה! NEWS
אכזבה גדולה. קנבסקי/מערכת וואלה! NEWS, אוגוסטו ביצי

הפתעה נפלה הערב (שבת) בתחרות גביע המדינה לסייף בדגם הדקר האולימפי, כשאלופת אירופה הטרייה עד גיל 21, ורה קנבסקי ממכבי מעלות, הודחה כבר בשלבים המוקדמים, ולא הצליחה להתברג בגמר. קנבסקי בת ה-17 הפסידה תחילה לקטיה דוידסון מהפועל כפר סבא (דורגה 7 בסיום), עברה לבית הניחומים, ושם הפסידה שוב, הפעם מול ילנה אזרוב מהפועל אשקלון (דורגה 8 בסיום) כדי לסיים במקום התשיעי בלבד.

עם זאת, גביע המדינה נשאר במעלות, והגמר היה על טהרת המועדון הצפוני של המאמן יעקב פרדמן. פולינה מלנטייב ניצחה 12-15 את הפיינליסטית הטריה מאליפות אירופה עד 21, ניקול גברילקו, בעוד שמנצחת אשתקד, אניה לונדון, הסתפקה הפעם במקום ה-3 ביחד עם חברתה למעלות, ניקול טל.

פיינליסטית אחרת מאליפות אירופה עד 21, יאנה בוטוויניק ממודיעין, דורגה 5, ואילו אביטל מריניוק מהפועל אשקלון דורגה 6 למרות שרק לאחרונה שבה מפגרה ארוכה של כמעט שנה שלמה מחוץ לסיוף, אבל העפילה לגמר.

יובל פרייליך מהפועל כפר סבא שמר על התואר מהשנה שעברה עם ניצחון 7-15 בגמר מול חברו למועדון, דניאל ליס, שהפתיע כשהדיח בחצי הגמר את עידו הרפה, אף הוא מהמועדון של המאמן הלאומי, אוהד בלוה. הרפה חלק את המקום ה-3 עם חברו לנבחרת האולימפית, גרשון בסקין מהפועל אשקלון.

בדגם החרב האולימפי לא נרשמו הפתעות כשסגן אלוף אירופה עד גיל 21 משנת 2016, קוסטה וורונוב ממכבי ירושלים, זכה בתואר לאחר ניצחון על סרגיי מסלקוב מהפועל אשקלון, ובנשים הוכתרה אלן אייזלר מאשדוד בפעם הראשונה בבוגרות לאחר שגברה על ניקול גרנובסקי מהפועל אשקלון בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully