וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד הורחק בתקרית שנויה מחלוקת, מימר: "לא בכוונה"

18.3.2017 / 22:36

האם ורד הורחק בכוונה? קשר בית"ר ספג צהוב חמישי ואמור היה להיעדר מחצי גמר הגביע, אבל לאחר מכן ספג צהוב שני ויוכל לשחק מול מכבי תל אביב. מימר מכחיש: "הוא לא קיבל הוראה". על העונש: "עכשיו תור הדיינים לחזור לשפיות, זה לא נכון ולא ראוי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים גברה היום (שבת) 0:1 על מכבי פתח תקוה בפתיחת הפלייאוף העליון והשיגה שלוש נקודות חשובות אחרי שבמהלך השבוע הורדו לה שתיים על ידי בית הדין של ההתאחדות, אבל התקרית המרכזית של המשחק הייתה ההרחקה של עידן ורד. בדקה ה-13 ורד ספג כרטיס צהוב, החמישי שלו העונה, ששבגללו הוא אמור היה לספוג עונש הרחקה שנופל על חצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב. הדרך היחידה של ורד להשתתף בכל זאת בחצי גמר הגביע הייתה אם הוא יורחק, ואכן, באורח פלא, ורד הורחק, אחרי שספג כרטיס צהוב שני בתוספת הזמן, אחרי התנהלות מוזרה על הקווים. היה זה כשוורד קיבל טיפול רפואי מחוץ למגרש אחרי שדימם מראשו, ונכנס למגרש בלי רשות השופט, במה שנראה כמהלך מכוון, תוך שהוא מתווכח עם השופט עידן לייבה. יש לציין כי לפני כן הוא ביצע עבירה חריפה עם כניסה מאוחרת על שחקן מכבי פתח תקוה.

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
תקף את הדיינים. שרון מימר/יוסי ציפקיס

שרון מימר התייחס לאדום של ורד: "עידן ורד לא קיבל הוראה, זה קרה. הוא לא יהיה זמין למשחק מול מכבי חיפה וגם זה משחק חשוב. חן עזרא היה אמור להיות המוחלף. לצערי גם עידן יצא באדום וגם חן יצא. היה משחק עם אנרגיות מטורפות ואם לא היינו מנצחים, זה היה עוול. הגענו לכמות מצבים מדהימה. העיקר שניצחנו".

"ידענו וכל השבוע התכוננו למשחק מול קבוצה מצוינת שעושה עונה מדהימה. היה פה משחק גברי וכיף היה לראות את זה. אני שמח שלא הפסקנו לתקוף. הצלחנו לבוא מרוכזים למרות מה שקרה השבוע. עכשיו תור הדיינים לחזור לשפיות, זה לא נכון ולא ראוי, בואו נחזור להתעסק בספורט. אני תמיד מסתכל על חצי הכוס המלאה. להגיע לכמות מצבים כזו מול מכבי פתח תקוה, זה דבר חיובי".

"אני מוכיח רק לשני אנשים: לאלי טביב ולעצמי. אלה שני האנשים שאני מחויב להם. אני לא בא לפה ומעביר את הזמן. אני עובד קשה ואני שמח. אני שמח שיש לנו עניין. יש לנו מטרות ונעשה הכול כדי להשיג אותן. אם נמשיך כך, אני מאמין שנעמוד במטרות שלנו".

דן איינבינדר התייחס להחלטה להוריד לקבוצה שתי נקודות: "אין ספק שזה ניצחון חשוב, בעיקר כשהגענו אחרי שני הפסדים ברציפות. באנו דרוכים ושיחקנו מצוין לאורך 90 הדקות. אני שמח שניצחנו והשגנו שלוש נקודות חשובות מאוד. אנחנו עובדים במהלך השבוע כדי לנטרל את הרעשים מבחוץ. לקחו לנו שתי נקודות יקרות מאוד שעבדנו קשה מאוד כדי להשיג אותן. ידענו שמצפה לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת ואני שמח שניצחנו. זה לא קל כשיש רעשים מסביב, גם באופן אישי וגם באופן קבוצתי, אבל היום הוכחתי על כר הדשא שמה שאני מתרכז בו זה רק על כר הדשא. הפנים שלנו קדימה כבר".

על הצהוב השני של עידן ורד: "אני חושב שעידן הוא אחד השחקנים הכי ווינרים ששיחקתי איתם. הוא לא רצה להשאיר אותנו לבד על המגרש, יכול להיות שזה היה חוסר ריכוז של השנייה האחרונה, הוא יחסר לנו מאוד מול מכבי חיפה. הכי חשוב שניצחנו, לקחנו עוד שלוש נקודות חשובות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עידן ורד בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
צהוב שני מכוון? עידן ורד/יוסי ציפקיס

קובי רפואה הודה: "משחק חלש מאוד שלנו, התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה ובנס יצאנו רק ב-1:0. בית"ר היו יותר טובים, ניצחו אותנו בכל הפרמטרים. נצטרך להמשיך הלאה, המאבק נמשך. כל הכבוד לבית"ר, היא קבוצה ברמה גבוהה מאוד, עשו מה שהיו צריכים לעשות. אנחנו נמשיך קדימה. ברור שלא נעים כשמפסידים, ולא משנה מתי ואיך. גם היום. נצטרך כנראה להיאבק עד הסוף וכנראה שהפגרה באה לנו בזמן. נבוא בכוחות מחודשים למשחק הבא, אני מקווה. אני לא מתרץ. אמרתי, בית"ר ניצחה אותנו בצדק, השחקנים שלנו יצטרכו להתעשת ומהר. הראש לא במקום אחר. אני המאמן וצריך לדאוג שהקבוצה שלי תיתן 200% בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully