וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: רוג'ר פדרר ניצח את ג'ק סוק, יפגוש את סטן ואוורינקה בגמר

דרבי שוויצרי בגמר טורניר המאסטרס בקליפורניה: פדרר ניצח 1:6, 6:7 (4) את ג'ק סוק המקומי, בן ארצו לא התקשה במיוחד במשחק המוקדם וניצח 3:6, 2:6 את פאבלו קרניו בוסטה הספרדי

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. AP
נראה מצוין. פדרר/AP

רוג'ר פדרר ממשיך לשייט. השוויצרי, שלא היה זקוק לעלות אל המשטח בכלל ברבע גמר טורניר אינדיאן וולס מסבב המאסטרס 1,000, עלה הערב (שבת) לגמר הטורניר עם 1:6, 6:7 (4) מרשים מאוד מול ג'ק סוק האמריקאי. השוויצרי, המדורג 10 בעולם, נזקק לשעה ועוד 14 דקות על מנת להשלים ניצחון מול המדורג 18 בעולם. פדרר הגישה 8 אייסים וזכה ב-27 נקודות מ-33 מאחורי ההגשות הראשונות שלו.

בגמר יתמודד פדרר מול סטן ואוורינקה, שעלה מוקדם יותר לגמר אחרי ניצחון קליל, 3:6, 2:6 על פבלו קארניו בוסטה הספרדי (23 בעולם) תוך שעה ו-6 דקות בלבד. המדורג שלישי בעולם, שהגיע לחצי הגמר בטורניר הנערך בקליפורניה לראשונה בקריירה בניסיון העשירי שלו, צלח שני מותחנים בשמינית וברבע הגמר, וניצח פעמיים אחרי שובר שוויון במערכה המכרעת, מול יושיהיטו נישיאוקה ודומיניק תים.

הפעם זה הלך לו קל בהרבה. אחרי פתיחה רגועה בה כל אחד שמר על משחקוני ההגשה שלו, ואוורינקה החל ללחוץ ולייצר לעצמו אפשרויות שבירה. הוא השיג אחת במערכה הראשונה ועוד שניים בשנייה, ובשום שלב לא עמד בפני אפשרות שבירה של המשחקונים שלו. הוא שיפר את מאזנו ל-0:3 מול קארניו בוסטה , שהצליח לקחת לו מערכה דווקא במפגש הראשון ביניהם, אי שם ב-2013.

אוהדות טניס אמריקאיות במשחק בין רוג'ר פדרר לבין ג'ק סוק. AP
האוהדות האמריקאיות התאכזבו/AP
טניסאי שוויצרי סטן ואוורינקה. AP
לא הסתבך הפעם. ואוורינקה/AP
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
דרבי בגמר. פדרר/רויטרס
טניסאי ספרדי פבלו קארניו בוסטה. AP
לא עמד בקצב. קארניו בוסטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully