וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 83 דקות לכיאל בהפסד ברייטון, גם דאבור הפסיד

קשר הנבחרת פתח בהרכב השחפים, שהפסידו 2:0 ללידס ופספסו הזדמנות לחזור לפסגת ליגת המשנה באנגליה, חמד לא שותף. החלוץ שיחק 90 דקות, גראסהופרס הפסידה. הפסד גם לרוני לוי ואנורתוזיס

ראובן קסטרו

בווידאו: ראיון עם כוכב העבר לואיס פיגו באולפן וואלה! NEWS

בירם כיאל פתח הערב (שבת) בהרכבה של ברייטון, שהפסידה 2:0 בחוץ ללידס יונייטד ופספסה הזדמנות לכבוש מחדש את פסגת ליגת המשנה באנגליה. כיאל הוחלף בדקה ה-83, בעוד תומר חמד נותר על הספסל וכלל לא שותף, למרות הימצאותה של קבוצתו בפיגור. כריס ווד כבש צמד (63 ו-85 בפנדל) לזכות המנצחת שעלתה למקום הרביעי.

בירם כיאל שחקן ברייטון. GettyImages
ינסה להתאושש בנבחרת. בירם כיאל/GettyImages

* אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, הפסידה גם במשחקה השני במסגרת הפלייאוף העליון בליגה הקפריסאית - הפעם 2:0 בחוץ לאומוניה ניקוסיה. אנורתוזיס יודעת שבכל מקרה תסיים במקום השישי ועד כה היא לא מפריעה לקבוצות הנאבקות על האליפות או הכרטיסים לליגה האירופית. מאט דרבישייר (34) ודמטריס חריסטופי (75) כבשו לאומוניה המדורגת רביעית. ניקולה מיטרוביץ' פתח בהרכב של המאמן הישראלי והוחלף בדקה ה-73, רובן ראיוס נכנס בדקה ה-61.

* אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בשערה של היברניאן, שסיימה ב-2:2 ביתי מול דאמברטון בליגת המשנה בסקוטלנד. היבס עם שבע נקודות יתרון בפסגה אחרי 28 משחקים.

* מונס דאבור פתח ושיחק 90 דקות בהפסד גראסהופרס 1:0 למוליכת הליגה השוויצרית באזל. החרגולים צברו נקודה אחת בלבד בארבעה משחקים מאז החזירו לשורותיהם את דאבור, שבמהלך התקופה הזו כבש שער אחד, החמיץ פנדל וספג כבר שלושה כרטיסים צהובים (כולל הערב). גראסהופרס רחוקה כעת שלוש נקודות בלבד מנועלת הטבלה לוזאן, שתוכל לשלוח אותה למקום האחרון אם תנצח בהמשך המחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully