וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אין משמעות לזה שאנחנו מוליכים כרגע את הטבלה"

ריאל מדריד צלחה משחק לא קל בסאן מאמס, מאמנה מוכן להמשך המאבקים בצמרת: "יש עוד כמה משחקים קשים עד הסוף". מרסלו: "עשינו מה שהבוס ביקש", סרחיו ראמוס שיחק למרות חיידק בבטנו

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. GettyImages
עבר עוד משוכה. זידאן/GettyImages

ריאל מדריד צלחה הערב (שבת) את אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה הספרדית, כאשר גברה 1:2 על אתלטיק בילבאו בזכות שני בישולים של כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי, שכבש 16 שערים מול הבאסקים ב-16 מפגשים אך אף פעם לא בסאן מאמס, בישל לראשונה צמד בליגה מאפריל 2016, והפך לשחקן הראשון העונה של הבלאנקוס שמגיע לספרות כפולות בשערים (26) ובישולים (10).

כובש שער הניצחון, קאסמירו, יחמיץ את משחקה הראשון של ריאל מדריד אחרי פגרת הנבחרות, בליגה מול אלאבס, לאחר שקיבל כרטיס צהוב חמישי העונה. קארים בנזמה עלה למקום התשיעי בטבלת הכובשים של ריאל עם 119 שערים והשתווה לאמנסיו אמארו, ששיחק בקבוצה בשנות ה-70 וה-80. כעת, הוא רחוק ארבעה כיבושים מהמאזן של אמיליו בוטרגניו שממוקם שמיני, בצוותא עם פירי.

סרחיו ראמוס היה בספק גדול למשחק בשל חיידק בבטנו. הוא טופל בימים האחרונים, התקשה מאוד לאכול ובקושי התאמן לאורך השבוע. לטענת התקשורת בספרד, אם היה מדובר במשחק אחר ראמוס אולי היה מוותר על השתתפותו, אך בהיעדרם של פפה ורפאל וראן הוא רצה לעזור לקבוצה במשחק הלא פשוט בסאן מאמס.

עוד בנושא

ספרד: רונאלדו בישל פעמיים, ריאל מדריד ניצחה 1:2 בבילבאו

זינדין זידאן אמר בסיום: "נותרו 11 מחזורים, אנחנו מוליכים כרגע את הטבלה אבל זה לא אומר כלום. ניצחנו במגרש קשה, לא היה קל אבל הראנו אופי. אנחנו יודעים שיש עוד כמה משחקים קשים עד הסוף. לבנזמה היה משחק מצוין ולקראת הסוף מצאנו איזון עם מערך של 4:4:2. אין מה לדאוג לרונאלדו, אפשר להחליף אותו כמו כל אחד אחר. הוא שמח שניצחנו את המשחק. שינוי המערך היה כדי להגן יותר טוב, זה לא אמר שהלכנו אחורה".

מרסלו: "תמיד קשה לשחק פה, עשינו מה שהבוס ביקש והצלחנו לנצח. התאמנו ונערכנו למשחק, ידענו מה עלינו לעשות וזה מה שעשינו. חשוב להיות במקום הראשון, היה חשוב להשיג תוצאה טובה לפני פגרת הנבחרות. קאסמירו משתפר באופן נהדר, הוא עובד קשה מאוד. זו זכות לעבוד איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully