וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל חולון תנסה לעצור את הריצה של אשדוד

17.3.2017 / 20:42

אחרי שלושה ניצחונות רצופים תצא הקבוצה של מאיר טפירו למשחק חוץ מול השנייה בטבלה (20:30, ספורט 5). ניצחון של חולון יהפוך את דן שמיר לשיאן הניצחונות של הקבוצה בליגת העל

one

משחקי המחזור ה-23 בליגת העל, הפותח את הסיבוב השלישי והאחרון בליגה הסדירה, ייצאו מחר (שבת) לדרך כשהפועל חולון תארח את מכבי אשדוד/באר טוביה (20:30, שידור ישיר בספורט 5). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, כשבשני המקרים יצאה חולון עם ניצחונות. בסיבוב הראשון בביתה ניצחה חולון 66:84, בזכות 23 נקודות של קאליף וואייט. בסיבוב השני הציגה חולון את אחד ממשחקיה הטובים של העונה עם ניצחון 68:90, כשג'יימס בל קולע 21 נקודות כולל 4 מ-6 מחוץ לקשת. זהו המפגש ה-20 בין הקבוצות בליגת העל, כשהמאזן עומד על 4:15 לטובת הסגולים.

מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. יוסי ציפקיס
ימשיך לדהור? טפירו/יוסי ציפקיס

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי הניצחון הגדול על מכבי קרית גת שפתח עבורה יתרון של שני ניצחונות על פני בני הרצליה השלישית בטבלה, ואולי חשוב יותר, יתרון של שלושה וחצי משחקים על פני הפועל ירושלים החמישית, מה שנותן לקבוצה של דן שמיר מרווח משמעותי בקרב על הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. בחולון מקווים כי ההצגה נגד האחרונה בטבלה לא הייתה מקרית ורוצים להראות המשכיות גם נגד קבוצה שבמומנטום חיובי. ניצחון על אשדוד יהיה ה-600 בליגה הראשונה של חולון, ויהפוך את דן שמיר למאמן עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות המועדון, 52, ובכך יעבור את מיכה שמבן.

שלושה ניצחונות רצופים הפכו את מכבי אשדוד/באר טוביה מקבוצה שנמצאת חזק במאבקי ההשרדות מול מכבי קרית גת, לקבוצה שיכולה להרשות לעצמה לחלום על כניסה לרבע גמר הפלייאוף. בשבועות האחרונים מציגה אשדוד כדורסל טוב מאוד, כשבקבוצה נותנים קרדיט גם לזר החדש קווין דילארד שהגיע בדיוק בזמן הזה, אך גם לשינוי בגישה של שאר השחקנים בדיוק באותו המועד. באשדוד מודים שעל מנת לעשות את ההישג ולהגיע באמת למלחמה על הכניסה לפלייאוף, עליהם לנצח כמה משחקים קשים בסיבוב הזה, ומסמנים את חולון כאחד כזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully