וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון חגגה בדרבי, ניצחון 20 למכבי תל אביב

הקרב בעיר היין שייך לצהובים עם 29:30 דרמטי מול הפועל ראשון לציון, האלופה חגגה עם 24:31 מול הפועל אשדוד, בהכנה האחרונה לקראת גמר גביע המדינה. רמת השרון עלתה למקום השלישי

שחקני מכבי תל אביב כדוריד חן וגיל פומרנץ. ברני ארדוב
ניצחון 20 ברציפות. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

המחזור ה-20 בליגת הכדוריד יצא הערב (שישי), שהיווה הכנה אחרונה לקראת גמר גביע המדינה בין מחזיקת הגביע, הפועל ראשון לציון, לאלופה מכבי תל אביב. הצהובים רשמו ניצחון 20 ברציפות, שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה, הפעם עם 24:31 מול הפועל אשדוד, בזכות הופעה של גיל פומרנץ (6 שערים), שהשכיחו את חסרונו של אחיו.

לעומתם, האדומים מעיר היין הפסידו בדרבי 30:29 דרמטי כאשר מכבי ראשון לציון שמרה על המקום השני כאשר לפני שריקת הפתיחה הצהובים עשו כבוד ליוהן רושקה, וחולצתו (18) הועלתה לגג האולם. מרקוטיץ' להט עם 8 שערים.

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל: "שתי מחציות שונות, בעיקר בקטע ההגנתי. שיפצנו את מה שהיה חסר במחצית הראשונה. יוליאן סטראט נמצא כל התקופה האחרונה ב'זון'. זה ניצחון מאוד חשוב, הרבה מעבר ליוקרה". אצל המפסידה אמר עידן מימון: "אם בדרבי אתה לא בא אגרסיבי ומראה שאתה רוצה לנצח יותר, אתה לא מנצח. לרוע מזלנו הפסדנו. אחרי שאראה את המשחק נשתדל לתקן ולבוא ליום שלישי מוכנים".

א.ס. רמת השרון רשמה 19:29 מול הפועל רמת ועלתה למקום השלישי. מ.ב. חולון הבטיחה את המקום בפלייאוף העליון עם 30:31 בקרית מוצקין. אס"א תל אביב השיגה ניצחון דרמטי בדמות 29:30 מול עירוני רחובות, נס ציונה השיגה נקודה מול הרצליה (27:27). סדרות רבע גמר הפלייאוף ומשחקי הבית התחתון יצאו לדרך ב-7 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully