וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שון דאוסון נפצע שוב בברכו וייאלץ לנוח בתקופה הקרובה

17.3.2017 / 17:24

כוכב האלופה, שכבר הושבת העונה לתקופה בת חודש וחצי בשל מתיחה בגיד הברך, חש בכאבים באימון ויפספס את התקופה הקרובה בה יעבור טיפולים. במועדון שוקלים לצרף פורוורד על חשבון מקריי

one

כוכבה הישראלי של מכבי ראשון לציון שון דאוסון נפצע בברכו אמש (חמישי) באימון הקבוצה וצפוי להעדר מפעילות בתקופה הקרובה. בבדיקה שנערכה לדאוסון התגלה כי הוא סובל ממתיחה בגיד בברך, ויעבור טיפולים ומנוחה, כשבקבוצה לא ידעו להעריך כמה זמן הוא ייאלץ לשבת בחוץ, אך הפציעה לא תגרום לו לפספס את שארית העונה.

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 66:79 את ולנסיה והשוותה את חצי הגמר ל-1:1
אלון: "אפשר להגיד שפירקנו את ולנסיה". פיאניג'אני: "רק רוצים ליהנות"

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
שוב פצוע. דאוסון/ברני ארדוב

זו הפעם השלישית שדאוסון נאלץ לנוח העונה. לאחר שחזר מארצות הברית חש בכאבים בברך והושבת לחודש וחצי מפעילות, וכשחזר שיחק משחק אחד לפני שחש שוב בכאבים ונח לשבוע נוסף. בחודשיים האחרונים שיחק דאוסון ברציפות, ונראה היה כי מתחיל להכנס לעניינים, אך כעת הגיעה הפציעה שתגרום לו להעדר בשנית. ב-12 משחקים העונה הוא רשם 14.6 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בממוצע למשחק.

ראשון לציון, המדורגת תשיעית בטבלה אחרי שני סיבובים, תחזור לפעילות ביום שני הקרוב במשחק חוץ קשה נגד הפועל אילת, אליו תופיע ללא שון דאוסון וייתכן שגם ללא אבי בן שימול שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים בשל דורבן ברגלו. בקבוצה שוקלים לבצע שינוי נוסף בסגל אחרי הגעתו של קמרון לונג ובוחנים אפשרת לצרף פורוורד על חשבונו של ג'אבון מקריי שדקות המשחק שלו תחת המאמן החדש שמוליק ברנר ירדו משמעותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully