וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאות מחאה נגד ההנהלה: אוהדי הפועל ירושלים לא יעודדו ברבע הראשון

אוהדי ירושלים לא מסתפקים בפיצוי הכספי שהוצע להם בעקבות הרחקתם מהאולם בוולנסיה, ומתכננים למחות במשחק 2 (14:00, ערוץ 20, תקציר בוואלה! ספורט): "אולי אצל דון שימון כסף פותר הכל"

באדיבות ערוץ 20

אוהדי הפועל ירושלים ממשיכים למחות נגד התנהלות ראשי הקבוצה במהלך המשחק הראשון בסדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה ביום שלישי. כזכור, עשרות אוהדי ירושלים שהגיעו לספרד הוצאו מהאולם עוד לפני שריקת הפתיחה בעקבות חשד להתפרעויות, ולא נכנסו לאולם עד סוף המשחק. הנהלת האדומים כבר הודיעה כי תפצה ב-500 יורו אוהדים שהגיעו לוולנסיה ולא צפו במשחק, אולם מסתבר שהאוהדים לא מסתפקים בכך.

ארגון האוהדים "הבריגדה" הודיע כי בעקבות "ההתנהלות של הכושלת", חבריו לא יעודדו במהלך כל הרבע הראשון במשחק השני מול ולנסיה שייערך היום (שישי, 14:00, ישיר בספורט 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט).

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא מוותרים. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

"החזר כספי לאוהדים שנסעו את כל הדרך לחינם הוא נושא חשוב וראוי, אך הוא לא תחליף ליחס אנושי לאוהדים במצוקה והוא אינו תחליף להתנהלות כושלת שגרמה עוול (לא רק בכסף) לעשרות אוהדים, והוא בכלל לא תחליף ללקיחת אחריות/התנצלות בפני אותם אוהדים", נכתב מטעם הארגון.

עוד נכתב כי "אנחנו רוצים לעודד את הפועל בכל מקום. זה המינימום שביקשנו לעשות. כסף לא פותר הכל, אצל דון שימון אולי כן. במשפחה שלנו לא. כאות מחאה נגד התנהלות הקבוצה כלפי האוהדים, חוסר האכפתיות ואי לקיחת האחריות לא נעודד היום במהלך הרבע הראשון בלבד".

הנהלת ירושלים הגישה אמש תלונה רשמית ליורוליג בנוגע להתנהלות המשטרה וכוחות האבטחה בוולנסיה. "אנו מחכים לדוח של כל הגורמים הקשורים לנושא ורק אז נוכל לבחון את התלונה", מסרו מהיורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully