וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "הכי קל לרוץ לאמא או לאבא אחרי משחקים. תפנו אליי"

17.3.2017 / 9:45

חלוץ הפועל באר שבע נשאל על האמירות של אמו בתיה: "אמא זו אמא, כשאני לא משחק היא מתאכזבת וכשהיא עצבנית הכי קל לתפוס אותה במילה". בכר: "מיגל ויטור ככל הנראה יהיה בסגל למכבי חיפה"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שי מכלוף
"אני ובן ביחסים טובים מאוד". בכר/שי מכלוף

הפועל באר שבע תערוך את משחקה הראשון בפלייאוף העליון העונה ביום ראשון הקרוב, כשתפגוש את מכבי חיפה, במטרה לרשום ניצחון ליגה רביעי ברציפות. רגע לפני ההתמודדות, ערכה היום (שישי) הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה במהלכה דיברו המאמן ברק בכר והחלוץ בן שהר.

"לפני כל משחק אנחנו לומדים את היריבה", אמר בכר. "מכבי חיפה היא קבוצת פלייאוף עליון לגיטימית עם מאמן מצוין. ננסה למנף את הדברים הטובים מהמשחק האחרון ולשפר את הדברים הפחות טובים כדי שניראה טוב יותר. אני חושב שבמשחק האחרון ראינו קבוצה יותר דינמית ורעבה. אני כן רואה כיוון ושינוי לטובה.
יש פה חבר'ה בוגרים וחזקים מנטלית כדי להתמודד עם הלחץ, ואין לי ספק שהם יעשו זאת בצורה טובה. מיגל ויטור ככל הנראה יהיה בסגל".

על בן ובתיה שהר: "אני ובן ביחסים טובים מאוד. דיברנו על זה כבר. אני מתייחס לשחקן. למה שהוא משדר ומראה. זה בסדר להיות מאוכזב כשאתה לא משחק, והשאלה היא מה אתה עושה עם זה. בן שחקן משמעותי, מלך השערים שלנו העונה. הוא מתאמן מצוין ועולה מהספסל כמו שצריך. הוא מקצוען".

על הפציעה של ניב זריהן: "אף פעם לא נעים ששחקן נפצע, בטח לא שחקן שנמצא בכושר טוב. אבל זה חלק מהמשחק, אנחנו רגילים לזה ומסתדרים עם זה. הוכחנו לאורך העונה שתמיד יש שחקן שיכול למלא את המקום של שחקן פצוע".

עוד בנושא

ניב זריהן נפצע באימון ויחמיץ את מכבי חיפה
מכבי פתח תקוה נוטה לא לשתף את דור אלו מול באר שבע

בתיה סהר אמו של בן שהר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"כשהיא עצבנית, זה קל". בתיה שהר/ברני ארדוב

"היחסים שלי ושל ברק טובים, יחסים של שחקן ומאמן", אמר שהר. "אמא זו אמא. כשאני לא משחק היא מתאכזבת, אבל אני חושב שאחרי משחקים צריך לפנות אליי. לא צריך לרוץ לאמא או לאבא כי זה הדבר הכי קל. כשהיא עצבנית הכי קל לתפוס אותה במילה. בחיים לא אמרתי לעיתונאי שאני לא מוכן לדבר. אני מתעסק רק באיך לעזור לקבוצה".

שהר הוסיף: "כמובן שזה קצת מאכזב שאני לא פותח, אבל כל שחקן שלא משחק מאוכזב. זה נותן לי רצון להוכיח ולהראות שאני מתאים. אני צריך לתת לברק חומר למחשבה וזה מה שאני עושה באימונים. כמובן שיש לחץ, אנחנו רצים לאליפות. לחץ יכול להיות גם דבר טוב, אני מקווה שניקח אותו לכיוון חיובי. גם בעונה שעברה היה לנו מאבק עיקש. למדנו וזה וננסה להתמודד עם הלחץ פעם נוספת".

החלוץ סיכם: "מכבי חיפה זו מכבי חיפה. היא תמיד תהיה קבוצה גדולה, גם אם היא בתחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully