וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נוטה לא לשתף את דור אלו מול באר שבע

ברקת תרכוש רק מחצית מכרטיסו, אך במקרה של מכירה עתידית תקבל מיליון יורו ותתחלק ברווחים עם הלוזונים. בעקבות ההתפתחויות, גורם במועדון: "מעדיפים שהחתימה תידחה עד אחרי שני המפגשים"

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה מול אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עונה הבאה ישחקו ביחד? אלו מול וואקמה/ברני ארדוב

במכבי פתח תקוה נוטים שלא לשתף את דור אלו במשחק הליגה מול הפועל באר שבע, זאת בעקבות מכירתו הצפויה לקבוצה של אלונה ברקת. ההחלטה הזאת תתקבל בישיבה שתיערך בין הצוות המקצועי לניהולי בהמשך השבוע והרקע לה הוא ברור: אלו יצטרך לשחק מול קבוצתו הבאה, שנאבקת עם מכבי תל אביב על תואר האליפות.

המשחק בין הקבוצות במושבה ייערך ממש בקרוב – במחזור השלישי של הפלייאוף העליון שייפתח ב-8 באפריל. על המגעים בין דור אלו לאדומים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט בחודש נובמבר.

במסגרת ההסכם בין המועדונים, פתח תקוה תמכור מחצית מכרטיסו של אלו ולא את רוב הכרטיס אלא שאלונה ברקת תוכל ליהנות מפירות מכירה עתידית משום שבהסכם ייקבע כי מכבי פתח תקוה תהנה מהרווחים בלבד. כלומר, ברקת תקבל את מיליון היורו הראשונים אותם תשלם כעת במסגרת העסקה והצדדים יתחלקו ברווחים. עסקה דומה נעשתה בעת העברתו של מיכאל אוחנה ממ.ס אשדוד. כפי שפורסם אתמול, החתימה תוכננה ליום שישי הקרוב, או לכל המאוחר בתחילת השבוע – לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים.

בעקבות ההתפתחויות האחרונות בעניין אלו במכבי פתח תקוה בודקים אפשרות לפיה החתימה תידחה. גורם במועדון: "מעדיפים שאלו יחתום רק לאחר שני המשחקים מול באר שבע והבהרנו את עמדתנו בעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully