וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "אני חושב שאף מאמן לא רוצה לפגוש את לסטר סיטי"

מאמן ריאל מדריד מקווה לא לקבל את הנציגה האנגלית היחידה בהגרלת רבע גמר ליגת האלופות (שישי, 13:00, ספורט 5), אך ברשת חושבים אחרת. ברצלונה תפגוש את באיירן? יובנטוס מול מונאקו?

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
לסטר רוצה להמשיך לחגוג/רויטרס

16 משחקי שמינית גמר גמר ליגת האלופות, המרתקים ברובם, מאחורנו, ומחר (שישי, 13:00, ספורט 5) תתקיים הגרלת משחקי רבע הגמר במשרדי אופ"א בניון, שוויץ. הפעם ההגרלה תיערך ללא שום מגבלות, כלומר גם קבוצות מאותה המדינה ושעלו מאותו בית בשלב המוקדם תוכלנה להיפגש. המשחקים ייערכו ב-11/12 לאפריל והגומלין שבוע לאחר מכן- ב-18/19 לאפריל. בהגרלה תשתתפנה שלוש ספרדיות, שתי גרמניות, וכן נציגה אחת מאנגליה, איטליה וצרפת.

רשימת העולות לרבע הגמר:

ריאל מדריד
ברצלונה
אתלטיקו מדריד
באיירן מינכן
בורוסיה דורטמונד
לסטר סיטי
יובנטוס
מונאקו

שחקני ברצלונה חוגגים. טוויטר, צילום מסך
אם כל הדרמות. ברצלונה חוגגת העפלה לרבע הגמר/צילום מסך, טוויטר

שמינית הגמר סיפקה הרבה שערים (3.88 למשחק) ודרמות רבות, הגדולה מכולן כמובן בברצלונה, שם חזרה הקבוצה של לואיס אנריקה מ-4:0 והדיחה את פריס סן ז'רמן עם 1:6 היסטורי. מעבר לכך, גם מונאקו (6:6 בסיכום מול מנצ'סטר סיטי) ולסטר סיטי (2:3 בסיכום על סביליה) חזרו מהפסדים במשחק הראשון בדרך לרבע הגמר.

השועלים, שיהיו הנציגים היחידים של הפרמיירליג בהגרלה, נתפסים כקבוצה אותה כולם ירצו לפגוש, אך מאמן זינדין זידאן לא שותף להרגשה הזו. "אני לא חושב שיש מאמן אחד שמקווה לקבל את לסטר", אמר מאמן ריאל מדריד, "הם ממשיכים להשיג את כל מה שאומרים להם שהם לא מסוגלים. הם יגיעו כאנדרדוג מול כל יריבה אפשרית וזה יוריד מהם את הלחץ ויעביר אותו לקבוצה השנייה, כך שהכול יכול לקרות. זה השלב בתחרות שבו כולם מתחילים להאמין ולחלום שהם יכולים ללכת עד הסוף". בכך מצטרך הצרפתי לג'אנלואיג'י בופון, שאמר כי הוא "לא רוצה לקבל את לסטר בשלב הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ברשת לא ממש חושבים כמו זידאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully