וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול: "רונאלדו איבד מהמהירות שלו, אבל יש לו עדיין פוטנציאל"

הסמל של ריאל מדריד לשעבר התראיין ל"קיקר" והתייחס בעיקר לכושרו של הפורטוגלי העונה: "הוא איבד מהרעננות שלו אבל זה נורמלי לגילו". על ההשוואה עם מסי: "אוהב יותר את רונאלדו"

one

כריסטיאנו רונאלדו הוא כבר שנים הכוכב הכי גדול של ריאל מדריד, אך מי שנחשב לסמל והכוכב הגדול של ריאל לפני הגעתו של הפורטוגלי היה ראול, החלוץ האגדי של הבלאנקוס שהיום (חמישי) ערך ראיון ל"קיקר" הגרמני ובו הוא התייחס לריאל מדריד הנוכחית ובעיקר לכוכבה הפורטוגלי.

רונאלדו זכה בכל תואר אפשרי בשנתיים האחרונות - קבוצתי וגם אישי, אך העונה CR7 משחק פחות דקות ומקבל יותר מנוחה מבעבר וגם לא מציג את המספרים משנים קודמות. ראול התייחס לכך ואמר: "אנחנו נכנסים לשלב המכריע של העונה, כעת השחקנים הגדולים צריכים להופיע. אני מצפה ממנו להיות בכושר טוב מאוד. הוא משחק העונה יותר קרוב לשער, זה יותר קשה. אולי הוא איבד מעט מהרעננות והמהירות שלו, אבל זה נורמלי לגילו. הוא אולי לא מנצח את כל המאבקים שלו באחד על אחד לאחרונה, אבל הוא כבר הוכיח שאסור להספיד אותו".

שחקן ריאל מדריד בשנת 2000, ראול. GettyImages
אגדה בריאל מדריד. ראול/GettyImages

וכמובן, איך אפשר בלי להתייחס להשוואה הנצחית בין רונאלדו למסי. ראול התייחס לכך ואמר: "כדורגל זה לא ספורט אינדיבידואלי. אני אוהב את שניהם, אבל את רונאלדו קצת יותר מאז שהוא משחק בריאל. מסי מדהים, אבל רונאלדו השיג בריאל מדריד כל כך הרבה, הוא מלך השערים בכל הזמנים ומבקיע 50 שערים בכל עונה. הוא ראוי לכל קרדיט".

ראול זכה עם ריאל מדריד בשש אליפויות בספרד ושלוש פעמים בליגת האלופות. השחקן שנחשב לסמל גדול במועדון עזב את ריאל מדריד לטובת שאלקה, ממנה נדד לאל סאאד הקטרית וניו יורק קוסמוס לפני שפרש מכדורגל ב-2015.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל. רויטרס
מעבר לשיא? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully