וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג הובסה, הקרב על המקום השני פתוח, שלושער למודסט

ורדר ברמן מחצה 0:3 את השנייה בטבלה בזכות שלושה כובשים אוסטרים, דורטמונד שניצחה 0:1 את אינגולשטאדט בשישי רחוקה רק שלוש נקודות מהסגנות. הצרפתי של קלן כיכב ב-2:4 על הרטה

המחזור ה-25 בבונדסליגה יצא אמש (שישי) לדרך עם ניצחון של בורוסיה דורטמונד מול אינגולשטאדט ואלמוג כהן. דורטמונד רחוקה כעת רק שלוש נקודות מהמקום השני, לאחר שר.ב. לייפציג הובסה 3:0 בידי ורדר ברמן. אנתוני מודסט הפציץ שלושער ב-2:4 של קלן על הרטה ברלין, ניצחונות גם להופנהיים ו-וולפסבורג. המבורג סיימה ב-0:0 בחוץ מול איינטרכט פרנקפורט, שם שיחק טאלב טואטחה 9 דקות.

שחקן בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. AP
שער 30 העונה. פייר אמריק אובמיאנג/AP

בורוסיה דורטמונד - אינגולשטאדט 0:1

אחרי ההגרלה מול מונאקו ברבע גמר ליגת האלופות, הקבוצה של תומאס טוכל המשיכה לשמור על המאזן הביתי המרשים והיא בלתי מנוצחת בסינגל אידונה פארק מאז מאי 2015. האורחת קיוותה להפתיע אחרי ה-3:3 מהסיבוב הראשון, אולם התקפה מהירה של מרסל שמלצר בדקה ה-14 סידרה לפייר אמריק אובמיאנג את שערו ה-30 בכל המסגרות העונה. החלוץ נמצא בכושר הבקעה מפלצתי עם שער תשיעי בתשעת המשחקים האחרונים. אלמוג כהן, שרשם 83 דקות, היה קרוב להכניע את רומן בורקי, אך פספס הזדמנות נוחה מקרוב. דורטמונד קיזזה זמנית את הפער מהמקום השני לשלוש נקודות, אינגולשטאדט עם הפסד 16 העונה והיא במקום ה-17.

שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן. GettyImages
אינגולשטאדט מתקרבת לירידה. אלמוג כהן מול דורטמונד/GettyImages

ורדר ברמן - ר.ב. לייפציג 0:3

הפתעת העונה ממשיכה לאבד גובה והיא צברה רק נקודה מתשע האחרונות. ללא נאבי קייטה המורחק, ר.ב. לייפציג לא הצליחה לשלוט במרכז השדה ונענשה על ידי ורדר ברמן, שהשיגה ניצחון רביעי בחמישה משחקים והמשיכה להתרחק מהקו האדום. הקפטן האוסטרי זלטקו יונוזוביץ' השתלט על כדור והפציץ פנימה את הראשון בדקה ה-34, לפני שבישל עם תרגיל בכדור חופשי לבן ארצו פלוריאן גריליטש בדקה ה-59. המחליף פלוריאן קאינץ, גם הוא אוסטרי, חתם במתפרצת בדקת הסיום, כך שלראשונה בתולדות הליגה הגרמנית הבכירה, שלושה אוסטרים כבשו באותו משחק.

זלטקו יונוזוביץ' שחקן ורדר ברמן. GettyImages
חגיגה אוסטרית של ורדר ברמן. זלטקו יונוזוביץ'/GettyImages

קלן - הרטה ברלין 2:4

לא רק אובמיאנג ולבנדובסקי - גם אנתוני מודסט רוצה להיות מלך שערי הבונדסליגה. החלוץ הצרפתי המשיך את העונה הטובה בקריירה וחגג שלושער שני בבונדסליגה כדי להגיע ל-22 שערים ולהתייצב בין אובמיאנג (23) ללבנדובסקי (21). יויה אוסאקו הפציץ את הראשון של המארחת בדקה השישית, לפני שבישל למודסט שירה בשמאל מ-16 מטרים (35) והשלים מיד צמד (35). ודאד איבישביץ' (50 בפנדל) והבלם ג'ון ברוקס (69) צימקו, כשבתווך מודסט השלים שלושער מרשים (63). קלן שישית, רק שלוש נקודות פחות מהרטה החמישית.

אנתוני מודסט (משמאל) שחקן קלן. GettyImages
השחקן הזר עם הכי הרבה שערים בעונה אחת במדי קלן. אנתוני מודסט, משמאל/GettyImages

משחקים נוספים

הופנהיים - באייר לברקוזן 0:1
להופנהיים: סנדרו ואגנר (62)

וולפסבורג - דרמשטאדט 0:1
לוולפסבורג: מריו גומז (45)

אוגסבורג - פרייבורג 1:1
לאוגסבורג: קונסטנטינוס סטפאלידיס (38). לפרייבורג: פלוריאן נידרלכנר (30 בפנדל)

איינטרכט פרנקפורט - המבורג 0:0
טאלב טואטחה נכנס כמחליף בדקה ה-81

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully