וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דרושאפקה ניצחה 56:67 את ברצלונה, שסיימה דרכה במפעל

ניצחון חשוב מאוד לבלאט ושחקניו במאבק על כרטיס לפלייאוף. קלייברן הצטיין עם 15 נקודות, פרפרוגלו קלע 16 למפסידה. 78:79 דרמטי לבאסקוניה מול צסק"א, גלא חגגה אצל אולימפיקוס

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
לא מרים ידיים. בלאט/GettyImages

המחזור ה-26 ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. באלה שכבר הסתיימו גברה ז'לגיריס קובנה על קאזאן 80:82 ברוסיה, בעוד דיוויד בלאט ודרושאפקה ניצחו 56:67 את ברצלונה. גלאטסראיי חגגה מול אולימפיקוס. צסק"א מוסקבה נכנעה לבאסקוניה.

שחקן דרושאפקה וויל קלייברן. GettyImages
בלט. קלייברן/GettyImages

קאזאן - ז'לגיריס קובנה 82:80

ניצחון חשוב מאוד לשרונאס יאסיקביצ'יוס ושחקניו במאבק על הפלייאוף, מול קבוצה שכבר מזמן איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא. המפגש הלך צמוד כמעט לכל אורכו אולם בפיגור 77:76, דקה לסיום, תפר ליאו וסטרמן שלשה גדולה, קית' לנגפורד החטיא זריקה מכרעת בצד השני ופאוליוס ינקונאס סגר עניין מהקו. לנגפורד עוד הספיק לצלוף שלשה שתי שניות לבאזר, אך זה לא הספיק. ינקונאס בלט עם 21 נקודות, וסטרמן הוסיף 12. לנגפורד, ששב לסגל המפסידה, סיפק 27 שלא הספיקו, ארטיום פרחוסקי הוסיף 15.

דרושאפקה - ברצלונה 56:67

ניצחון חשוב מאוד לדיוויד בלאט ושחקניו במאבק על המקום השמיני לאחר ההפסד לאולימפיאקוס בשבוע שעבר בעוד הקטלאנים, קצת כמו מכבי תל אביב, שמים חותמת סופית על העונה האיומה שלהם ומאבדים סיכוי תיאורטי לעבור שלב. אחרי רבע ראשון צמוד לחצה המארחת על הדוושה, ועם ריצה משוגעת של 6:28 טסה ל-19:39. סטראטוס פרפרוגלו הוריד ל-51:42 לקראת סיום הרבע השלישי, אך לא יותר. קלייברן סיים כקלע המוביל עם 15, אנטה ז'יז'יץ' הוסיף 10 ו-13 ריבאונדים. פרפרוגלו קלע 16 למפסידה, טייריס רייס סיים עם 7 באחוזים רעים (2 מ-8 ל-2, 1 מ-6 ל-3).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
פוגש את באסקוניה. נאנדו דה קולו/GettyImages

אולימפיאקוס - גלאטסראיי 80:71

אחרי שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, האורחת חגגה עם ניצחון מתוק בדרבי הטורקי יווני. לעומתה, אולימפיאקוס עלולה לשלם ביוקר על ההפסד אם תאבד את הביתיות. האורחת דווקה הוליכה במחצית ביתרון נוח, אך רבע שלישי יעיל של גלא (11:22) סידרה לה יתרון נוח. אולימפיאקוס התקשתה וספגה הפסד שמיני העונה ביורוליג ושני העונה לגלא. הטורקים עם ניצחון תשיעי, בדיוק כמו מכבי תל אביב. ולדימיר מיקוב בלט עם 18 נקודות, 5 אסיסטים וכמות זהה של כדורים חוזרים. אלכס טיוס הוסיף 14 נקודות ו-5 כדורים חוזרים. יורגוס פרינטזיס הוביל את האורחת עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים.

באסקוניה ויטוריה - צסק"א מוסקבה 78:79

הבאסקים הנחילו לאלופת אירופה הפסד שביעי העונה, בתום דרמת ענק מול הקהל הביתי. המארחת קטעה רצף בן ארבעה ניצחונות רצופים של צסק"א, בזכות 15 נקודות של אדם הנגה באחוזים מרשימים מהשדה (5 מ-7 לשתי נקודות), שיין לארקין (12 נקודות) תרם הרבה איכות ברגעי האמת אחרי משחק בו הספרדים הוליכו לאורך מרבית הדקות. טרוניקה שנגליה השלים משחק מושלם ללא אף החטאה מהשדה, 9 נקודות, 6 כדורים חוזרים ו-2 חטיפות בדרך לניצחון 15 העונה. 22 נקודות של ננדו דה קולו לא הספיקו כאשר החטאה שלו 00:31 שניות לסיום העניקה לבאסקוניה את הניצחון, מילוש תאודוסיץ' תרם 19 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully