וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אפשר להצליח אם זו התחושה מהמאמן": משחק מקדים לקראת הפועל ירושלים

"אליהו משחק 6 דקות, הוא לא יכול לעשות הרבה. או שאתה מאמין בו או שלא. ברגע שאתה עולה עם חמישה זרים, עם מי תשחק אחרי זה?" משה מזרחי, מגיבורי הזכיה הקודמת של ירושלים בגביע אירופה, מתארח במשחק מקדים. ומודה: אוהדי מכבי צדקו ששרו לנו מה זה יול"ב קאפ

צילום מסך

בשישי, בשעה הבלתי-שגרתית בישראל למשחק כדורסל - 14:00 בצהריים, תמשיך הפועל ירושלים את משחקיה בסדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה הספרדית, כשהיא בפיגור 1:0 בסדרה, ותנסה להימנע מסיום העונה האירופית. לרגל המאורע הגיע לאולפן "משחק מקדים" משה מזרחי, אחד השחקנים (הישראלים!) הבולטים בזכייה המיתולוגית של המועדון ביול"ב קאפ בשנת 2004.

מזרחי ניפק לא מעט הצהרות מעניינות, על הזיכרונות מ-2004 ("עד היום כשאני נזכר בגביע יול"ב יש לי צמרמורות. באופן אישי לא יהיה לי שום דבר שמתקרב לזה. אולי אקזיט כמו של מובילאיי"), על הניהול תחת הבעלות החדשה ("אצל אורי אלון נראה שיש יותר סדר"), על שעת המשחק בצהריים ("זה נורא ואיום. פוגע בכל מיני קטנות כשאתה מתכונן למשחק"), ובעיקר על שיתופם הדל ביותר של השחקנים הישראלים במשחק הראשון בחצי הגמר ("כשליאור אליהו עולה ברבע השני, זה ברור שהוא לא ייכנס למשחק. כשלא משדרים לו, ולבר טימור וליותם הלפרין שמאמינים בהם – לא צריך להתפלא שהם לא תורמים").

בנוסף, מנתח הפאנל את הסיבות להפסד בוולנסיה, מונה את המפתחות לניצחון במשחק היום - ושחקני האלופה מראשון לציון מאחלים בהצלחה לחברים. צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully