וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 92:87 לאנאדולו אפס ואיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא

הצהובים ספגו את הפסדם ה-17 העונה במפעל ויתרכזו מעתה במאבקי הליגה. משחק טוב של ראד (23 נקודות) לא הספיק, גריינג'ר הוליך את הטורקים עם 22 נקודות, כולל 15 ברבע השלישי

שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד מול שחקן אנאדולו אפס בריאנט דאנסטון. GettyImages
יכולת טובה שלו לא הספיקה. ראד נאבק בדאנסטון/GettyImages

עכשיו זה רשמי: מכבי תל אביב איבדה הערב (חמישי) סיכוי להעפיל לשלב הבא ביורוליג, לאחר שספגה את הפסדה ה-17 העונה במפעל, 92:87 לאנאדולו אפס בטורקיה. הצהובים, אשר קיוו לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות כדי לשמור על סיכוי להעפיל לשלב הבא, פתחו טוב את המשחק, אך נחלשו בהמשך, נראו רע מאוד ברבע השלישי ובסופו של דבר ירדו מנוצחים, כשמעתה והלאה הם יתרכזו במאבקי הליגה. ויקטור ראד הצטיין בצד הצהוב, ג'ייסון גריינג'ר בלט מנגד.

שחקן מכבי תל אביב קולטון אייברסון. GettyImages
לא עמדו בלחץ. אייברסון/GettyImages

רבע 1

ראד קטף כדור חוזר, דהר כל הדרך לצד השני וסיים עם הנקודות הראשונות במשחק. דאנסטון סיים התקפה עם סל ועבירה והחזיר את אפס למשחק, לפני שאוחיון קלע בצד השני וקבע 7:8, שש דקות לסיום הרבע. ראד המשיך את הפתיחה הטובה שלו עם שלשה, 11:15, שלוש דקות לסיום הרבע. תומאס קלע על הבאזר, וקבע 17:17 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2

לנדסברג החזיר את היתרון למכבי תל אביב, לאחר שסיים התקפה מתפרצת עם נקודות קלות. לנדסברג קלע גם הוא מחוץ לקשת, מכבי תל אביב ביתרון ארבע, 22:26, שבע דקות לסיום המחצית הראשונה. אחרי מיני בריחה צהובה, דאנסטון החזיר את הטורקים למשחק, אך שלשה של סמית' קבע 33:38, שלוש דקות לסיום הרבע. אלכסנדר קלע את הסל האחרון במחצית, 41:42 לצהובים.

רבע 3

בראון קלע על הפנים של ראד וקבע יתרון טורקי, 42:44, עם פתיחת הרבע השלישי. בראון קלע עוד שתיים קלות מתוך הצבע, 45:50 לטורקים, חמש דקות לסיום הרבע. הגנה חלשה של האורחת אפשרה לטורקים לעלות ליתרון שבע, 52:59, שלוש דקות לסיום הרבע. גריינג'ר, עם הנקודה ה-15 שלו ברבע, קבע 55:67 לפני שלנדסברג קלע שתיים וקבע את תוצאת הרבע - 57:67 לאפס.

רבע 4

אחרי שהיה נראה כי הסיפור די גמור, מכבי תל אביב שוב נגסה בהפרש וצימקה לשש בלבד, שמונה דקות לסיום המשחק. בכל פעם שהאורחת מתקרבת, המארחת לוחצת ומגדילה את היתרון, שכרגע עומד על 13 (68:81), ארבע דקות וחצי לסיום המשחק. יש עוד סיכוי? שלשה של מקל צימקה לשש, 84:78, שתי דקות לסיום המשחק. אפס סיימה את המשחק עם שתי נקודות שקבעו 87:92 לזכותה בסיום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

סטטיסטיקה

קלעו לאנאדולו אפס: ג'ייסון גריינג'ר 22 נקודות, תומא הרטל 18 ו-8 אסיסטים, בריאנט דאנסטון 13 ו-12 ריבאונדים, דריק בראון 12, סדי אוסמן 8, דשון תומאס וטיילר האניקאט שש כל אחד, אלכס קירק 3, ברנדון פול ודוגוס באלביי 2 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 23, סילבן לנדסברג 20, דווין סמית' 10, גל מקל 9 ו-8 אסיסטים, קולטון אייברסון ודי. ג'יי סילי 7 כל אחד, דיימון סימפסון 5, ג'ו אלכסנדר 4, יוגב אוחיון 2 ו-8 אסיסטים.

שחקן מכבי תלא ביב גיא פניני מנסה לעצור את שחקן אנאדולו אפס אלכס קירק. GettyImages
אאוץ'. קירק מטביע על הראש של פניני/GettyImages
שחקני מכבי תל אביב עם המאמן איינארס בגאצקיס. GettyImages
בגאצקיס והשחקנים/GettyImages
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר מול שחקן אנאדולו אפס דשון תומאס. GettyImages
התחיל טוב, נמשך קצת פחות טוב. אלכסנדר ותומאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully