וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: וולבס עוקבת אחרי ניר ביטון, תנסה לצרפו בעונה הבאה

למברט, שמאמן את הקבוצה מהמקום ה-18 בצ'מפיונשיפ, מעריך את קשר סלטיק ונבחרת ישראל. באנגליה בטוחים: "וולבס וביטון זקוקים זה לזה, הוא מחפש שיקום לקריירה והם מחפשים קשר כמוהו"

ראובן קסטרו

בזמן שסלטיק דוהרת לאליפות נוספת, באנגליה מדווחים היום (חמישי) כי ניר ביטון זוכה למעקב צמוד מצד וולבס. הקבוצה שמדורגת במקום ה-18 בצ'מפיונשיפ מעוניינת בקשר נבחרת ישראל, שמעמדו בשורות האלופה הסקוטית נמצא בירידה. על פי הדיווח, פול למברט, שמאמן את וולבס, מקווה לנצל את עודף הקשרים בסגל של ברנדן רוג'רס כדי לצרף את ביטון הקיץ.

עוד בנושא:

אבו יונס: "אם מישהו חושב שאני שמח שבית"ר ירושלים נענשה, הוא טועה"
בית"ר ירושלים מתוסכלת: "אם צריך לפוצץ משחקים, זה מה שנעשה"
מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע: "דחו החתמת אלו עד לאחר המפגשים בנינו"

ניר ביטון עם מוסא דמבלה שחקני סלטיק. GettyImages
בדרך לוולבס? ניר ביטון/GettyImages

רק בינואר האחרון זכה הקשר להתעניינות מצד פולהאם של סליבשה יוקאנוביץ' ואספניול, שלא הייתה מוכנה לשלם 10 מיליון ליש"ט עבורו, על פי התקשורת הספרדית. בתקשורת האנגלית החמיאו לביטון: "למברט עשוי לשקם בצורה מרשימה את הקישור של וולבס עם שחקן כמו ביטון, שהוכיח את עצמו במועדון כמו סלטיק. הנוכחות שלו במגרש תמיד חיובית והוא מספק סדר, ארגון ותחכום. בקבוצה אין קשר כמו ביטון. וולבס וניר זקוקים זה לזה, הוא זקוק בית חדש כדי לשקם את הקריירה והמועדון נואש לשוב לצמרת". בוולבס מקווים לבנות בעונה הבאה קבוצה שתתמודד על העפלה לפרמייר ליג.

עדיין לא ברור כמה סלטיק תדרוש עבור הקשר, שחוזהו אצל הסקוטים הוארך עד 2020. העונה הספיק ביטון לרשום רק 14 הופעות בהרכב של רוג'רס, מחצית מכל ההופעות שלו בעונה הקודמת, והרשית פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully