וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - ולנסיה: הלפרין וטימור ישחקו, פיאניג'אני: "השחקנים מלאי ביטחון"

16.3.2017 / 21:55

האדומים דרוכים לקראת המשחק השני בסדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה (ו', 14:00, ערוץ 20, תקציר בוואלה! ספורט) ועשויים לעמוד לדין מפני שלספרדים לא התאפשר להתאמן בארנה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: קטע מתוך משחק מקדים לקראת התכנית ביום שישי

אחרי ההפסד ב-15 הפרש בוולנסיה במשחק הראשון של חצי גמר היורוקאפ, הפועל ירושלים תנסה להישאר בחיים כאשר תארח מחר (שישי, 14:00, ערוץ 20, תקציר בסיום בוואלה! ספורט) את הקבוצה החזקה מספרד. יש לציין כי הארנה היתה תפוסה וירושלים לא יכולה היתה להתאמן שם, אולם כך גם ולנסיה, ולכן ירושלים עשויה לעמוד לדין על ידי הנהלת היורוליג בעקבות כך.

מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, הודיע כי יפצה כספית את אוהדי הקבוצה שנפגעו בוולנסיה. המנכ"ל הודיע כי יחזיר בין 400 ל-500 יורו פיצוי לכל אוהד. יותם הלפרין סוחב פציעה אך ישחק, בר טימור ישחק גם הוא. ולנסיה הגיעה היום ובחרה להתאחסן במלון מחוץ לעיר בגלל המרתון שייערך מחר.

עוד בנושא:

מכוכב לכוכבית: הפועל ירושלים ממשיכה לא לנצל את סטודמאייר
הפועל ירושלים נוטה להגיש תלונה להנהלת היורוליג על היחס לאוהדיה
בטעם של פעם: דיווח מוולנסיה על הערב המאכזב של הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים: "ההנהלה ירקה לנו בפרצוף", הקבוצה התלוננה ליורוליג

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
רוצה להפעיל את אמארה יותר. פיאניג'אני/ברני ארדוב

המאמן סימונה פיאניג'אני אמר לקראת המשחק: "אנחנו בעיצומה של סדרה קשה, אבל אנחנו גאים להיות כאן ולשחק בחצי הגמר. ידענו שיהיה קשה, אבל אני חושב שבמשחק הראשון הראנו שאנחנו יכולים להתחרות מולם. מעכשיו, הסדרה הזו היא משחק אחד עבורנו בכל פעם. קודם כל צריך לנצח מחר ואז הכל יכול לקרות במשחק 3. פתחנו את המשחק הראשון עם הגישה הנכונה, במשחק פיזי, בחוץ, מול יריבה מהטופ שיכולה להיות גם בפלייאוף היורוליג".

האיטלקי הוסיף: "כדי לנצח, נצטרך להפחית את כמות האיבודים והנקודות שספגנו במתפרצות. אנחנו צריכים לתקוף יותר את הטבעת. עשינו את זה במחצית הראשונה בוולנסיה. הם מעולים בריבאונד התקפה ומייצרים עוד פוזשנים ככה וזה משפיע. התוצאה במשחק הראשון משקרת, כי היינו בתמונה 35 דקות".

על הסגל החסר של היריבה אמר המאמן: "יש להם סגל עמוק וגם אם חסרים שחקנים, יש להם מחליפים בכל עמדה והרבה פתרונות. במחצית הראשונה קלענו ב-60 אחוז ל-2, אז זה מראה שהגענו מוכנים. במחצית השנייה נתקלנו בבעיות כשהם העלו את הפיזיות. איבדנו מומנטום בכמה מקרים".

עוד מפיאניג'אני: "השחקנים שלי באים מלאי ביטחון ורגועים. יש להם את האנרגיות הנכונות. ליאור אליהו הוא לא ילד. לפעמים משחקים יותר ולפעמים פחות. אם אתה טוב והקבוצה צריכה אותך באותו רגע, אתה נשאר על המגרש. נהיה הרבה יותר אפקטיביים אם הכדור יגיע לאמארה מהר יותר. אנחנו צריכים לעבוד על זה כדי שזה יקרה".

מזכ"ל היורוליג ג'ורדי ברתומאו לצד הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. נועם מושקוביץ
ישוב לוולנסיה? אורי אלון/נועם מושקוביץ

במהלך האימון אמר הראל: "עד מחר לא יהיה משבר עם האוהדים והאווירה תהיה מטורפת. כולנו יודעים מה מחכה לנו. הקהל שלנו דוחף אותנו ואחרי שיחות של כולם בימים האחרונים החלטנו לפצות את האוהדים. נחזיר להם את כספם על הנסיעה, כלומר על הטיסה והמלון. הקהל הוא הנכס הכי חשוב של הפועל ירושלים וצריך לשמור עליהם. יצרנו קשר עם רובם ועדכנו אותם לגבי ההחזר". לקראת המפגש מול ולנסיה הוסיף: "הם קבוצה ברמה גבוהה, יש לנו הזדמנות לתקן עם הקהל שלנו".

בעלי הקבוצה, אורי אלון, הודיע בחשבון הפייסבוק: "אחרי שביררנו את כל העובדות, החלטנו להחזיר את מלוא הוצאות הנסיעה לאוהדים היקרים שלנו שהגיעו לוולנסיה. לאור העובדות שהוצגו לי, הם לא עשו שום דבר שהצדיק את מה שנעשה להם על ידי האבטחה המקומית. אין דבר יותר חשוב לקבוצה מהאוהדים שלה, והנחתי את הקבוצה לדאוג לסידורי ישיבה טובים יותר במשחקי חוץ בעתיד. ואין דבר שאני יותר רוצה מלחזור לוולנסיה שבוע הבא ולחגוג עלייה במגרש שלהם. נתראה מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully