וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים: "ההנהלה ירקה לנו בפרצוף", הקבוצה התלוננה ליורוליג

15.3.2017 / 19:00

במועדון הגישו תלונה רשמית על העימות בין האוהדים והמשטרה בוולנסיה, ארגון אוהדים האשים: "אנחנו מתביישים בכם. לא נעשה דבר כדי לכפר על הטעויות שנעשו או למנוע את מה שהלך לקרות"

באדיבות ערוץ 20

הרוחות סביב העימותים שהתקיימו בין אוהדי הפועל ירושלים לשוטרים שנכחו במשחק היורוקאפ בוולנסיה אמש (שלישי) לא נרגעות. ארגון האוהדים "בריגדה מלחה", שכמה עשרות מחבריו הגיעו למשחק והיו מעורבים בתקרית, פרסם פוסט בפייסבוק, בו מאשימים האוהדים את הנהלת הקבוצה על שלא עזרה להם במהלך האירועים, ולא מסתפקים בדברי ההנהלה מהבוקר כי "תתלונן מול הגורמים הרלוונטיים, ובמקביל תדאג לפיצוי לאוהדים שהוצאו מהאולם".

"כשהגענו לאולם נודע לנו שמנכ"ל הקבוצה ביקש רק 15 כרטיסים, ולא דאג ליידע את הקבוצה המקומית והרשויות לכמות האוהדים שיגיעו ולאופן שבו אנחנו מעודדים את הקבוצה", נכתב בהודעת הארגון, "אחרי הכניסה לאולם המשטרה ביקשו מאיתנו להצטופף באותם 15 המקומות 50 אנשים - בישיבה(!!) בקצה האולם בשורה האחרונה בלבד! יש לציין שבכל אותה עת לא נעשה דבר על ידי גורמים מהקבוצה על מנת לכפר על הטעויות שעשו או למנוע את מה שברור היה שהולך לקרות.

עוד בנושא

הפועל ירושלים נוטה להגיש תלונה להנהלת היורוליג על היחס לאוהדיה

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הרוחות סוערות. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

"עד לשלב הזה אף גורם מהקבוצה לא הזיז אצבע כדי לעזור ל-50 האוהדים שמלווים אותם עד לספרד שהוציאו אלפי שקלים כדי לעודד את הקבוצה. אף אחד מראשי ובעלי הקבוצה לא טורח לא להראות את פניו, לא לעזור לאוהדים הפצועים ולא אפילו לדבר איתנו אחרי המשחק ועד לשעה זאת אף לא הביעו התעניינות במה שקרה אתמול".

באשר לטענות הקבוצה, לפיהן מימנה לארגון האוהדים את הנסיעה: "הטענות שקריות. הארגון נעזר בתרומה פעוטה שלא מכסה רבע מכרטיס הטיסה ובנוסף חלק מהתרומה נאספה עי השחקנים הישראלים".

"אנחנו מתביישים בכם שאתם המנכ"לים, המנהלים והבעלים של הקבוצה שלנו. ירקתם לנו בפרצוף. אתם לא הפועל! הפועל זאת משפחה, לא מפקירים משפחה מאחור", נכתב בסיום.

במועדון הגישו היום תלונה רשמית להנהלת היורוליג לגבי התקרית בין האוהדים והמשטרה. ביורוליג אישרו את הידיעה שפורסמה הבוקר וואלה! ספורט ואמרו בתגובה: "‏אנו מחכים לדו"ח של כל הגורמים הקשורים לנושא ורק אז נוכל לבחון את התלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully