וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיימואה בקאיוקו: "זה דבר יפהפה". פפ גווארדיולה: "אין לנו ניסיון"

קשר מונאקו חגג את ה-1:3 "הגיע לנו לעלות". מאמן מנצ'סטר סיטי, שהודח לפני חצי הגמר לראשונה בקריירה: "לא היה לנו מזל". סטונס: "היינו מרושלים". כל המספרים והתגובות משני המשחקים

מונאקו חוגגת העפלה/רויטרס

איזה ערב דרמטי קיבלנו היום (רביעי) באצטדיון לואי השני במונטה קרלו. מונאקו הצליחה לנצח 1:3 את מנצ'סטר סיטי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ועלתה לשמונה הגדולות של המפעל. קיליאן אמבפה (8) ופאביניו (29) סידרו לצרפתים יתרון, לירוי סאנה הצליח לצמק (71) ולסדר זמנית לסיטי את הכרטיס לרבע הגמר. טיימואה בקאיוקו (77) נגח פנימה את השער המכריע שהעלה את הצרפתים לשלב הבא. במשחק נוסף, אתלטיקו מדריד השלימה את העבודה מול באייר לברקוזן אחרי 0:0 ביתי ו-2:4 בסיכום המפגשים.

שמונה העולות לרבע הגמר (ההגרלה בשישי ב-13:00):
ברצלונה, באיירן מינכן, ריאל מדריד, בורוסיה דורטמונד, אתלטיקו מדריד, יובנטוס, מונאקו, לסטר.

שלוש קבוצות ספרדיות, שתי גרמניות, אנגלית אחת, צרפתית אחת ואיטלקית אחת עלו לשלב הבא. ההגרלה לשמונה הגדולות היא פתוחה ולא כוללת שום מגבלות, לכן קבוצות מאותה מדינה יכולות לפגוש אחת את השנייה, כמו גם קבוצות שהיו באותו בית.

שחקן מונאקו קיליאן אמבפה. רויטרס
אמבפה לוהט/רויטרס

המספרים

* דויד סילבה רשם הערב את ההופעה ה-50 שלו בליגת האלופות והפך לספרדי ה-25 שרושם את נקודת הציון הזו.

* קיליאן אמבפה כבש 11 שערים ב-11 המשחקים האחרונים שלו במונאקו.

* דייגו סימאונה הוא המאמן היחיד שעלה לרבע גמר ליגת האלופות בכל אחת מארבע השנים האחרונות.

* אמבפה בן ה-18 ו-85 ימים הוא בן העשרה השלישי שכובש שני שערים ומעלה בהתמודדות נוקאאוט של ליגת האלופות. קדמו לו בויאן קרקיץ' ופטריק קלויברט.

* לפאביניו היה קשר ישיר בשלושה שערים בשני משחקים מול מנצ'סטר סיטי העונה (שער ושני בישולים).

* השער השני של מונאקו הערב היה ה-125 שלה העונה בכל המסגרות.

* מנצ'סטר סיטי לא בעטה אף כדור לעבר השער במחצית הראשונה, דבר שקרה לה לראשונה אי פעם בליגת האלופות.

* מנצ'סטר סיטי לא הפסידה עד הערב ליריבה צרפתית באירופה.

* לירוי סאנה כבש העונה 7 שערים ב-11 בעיטות למסגרת בכל המסגרות במנצ'סטר סיטי.

* סאנה היה מעורב ב-5 שערים ב-5 הופעות שלו בליגת האלופות (3 שערים ו-2 בישולים).

* טיימואה בקאיוקו כבש שלושה שערים העונה בכל המסגרות, כולם בסטאד לואי השני.

* מנצ'סטר סיטי, שלא בטובתה, השוותה את כמות הספיגות של ארסנל בליגת האלופות העונה: 16.

* זו הפעם הראשונה בקריירה של פפ גווארדיולה כמאמן שהוא מודח לפני חצי גמר ליגת האלופות. זו ההשתתפות השמינית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה מאוכזב. רויטרס
לא רגיל להיות מודח בשלב כזה. פפ/רויטרס

מונאקו - מנצ'סטר סיטי: הציטוטים

המאמן המנצח לאונרדו ז'ארדים התמוגג: "הדחנו את המדורגת שנייה בפרמיירליג וזה מראה את איכות הכדורגל הצרפתי. חלמתי על הלילה הזה הרבה, כנראה שלשחק מול קבוצות אנגליות מתאים לנו".

טיימואה בקאיוקו, שכבש את השער השלישי והמכריע עבור מונאקו, אמר אחרי המשחק: "זה דבר יפהפה. אני חושב שהגיע לנו לעלות בסיכום שני המפגשים. זה היה צמוד מאוד, אבל הצלחנו להיות חזקים ויציבים בבית ולכבוש את השערים החשובים גם בחוץ. עכשיו אנחנו מקווים להמשיך הלאה, אסור לנו לחגוג יותר מדי את העלייה ולהתבלבל מהעלייה לרבע הגמר. התאמצנו מאוד, אנחנו השחקנים, אבל גם הצוות המקצועי והאוהדים, שהיו השחקן ה-12 היום".

פפ גווארדיולה אמר בסיום: "שיחקנו מחצית שנייה יוצאת מן הכלל אבל שכחנו לעשות זאת גם בראשונה. רצינו להגן באופן אגרסיבי. בדרך כלל אנחנו משחקים טוב, אבל היום היכולת לא הספיקה. נלמד מזה. אין לקבוצה הזו הרבה ניסיון. במחצית השנייה הגענו למצבים שלא ניצלנו ובגלל זה אנחנו בחוץ. ברצלונה וריאל מדריד הבקיעו ממצבים טובים בשבוע שעבר. נשתפר בעתיד, המפעל הזה הוא מאוד דורשני. לפעמים צריך מזל, ולא היה לנו".

המאמן המפסיד הוסיף: "שיחקנו כדי לנצח את המשחק. עשיתי את הכל כדי לנצח את המשחקים וזה מה שעשיתי בכל הקבוצות, בכל המעמדים. היום לא הצלחנו לעשות את זה ולא הצלחנו לשחק את המשחק שלנו במחצית הראשונה. אפשר להפסיד, אבל רצינו שזה יסתיים אחרת. זו האחריות שלי שלא הצלחנו לספק את מה שאנחנו יודעים לעשות. במחצית השנייה זה היה מאוחר מדי".

ג'ון סטונס המאוכזב סיכם: "היינו מאוד מרושלים. במחצית הראשונה לא עמדנו בסטנדרטים, ניסינו לתקן את זה אבל לא היינו מספיק מדויקים בשתי הרחבות. לא הבקענו מספיק ולא שיחקנו מספיק טוב בהגנה. המחצית השנייה לא שיקפה את תוצאת הסיום וקשה לקבל את זה. היינו צריכים לשחק טוב יותר והגיע לנו להיות בשלב הבא".

ברנד לנו שוער באייר לברקוזן. GettyImages
יצא מעודד. לנו/GettyImages

אתלטיקו מדריד - באייר לברקוזן: הציטוטים

דייגו סימאונה היה מרוצה מההופעה של שחקניו ובפרט מזו של יאן אובלק שהצטיין בשער: "אני שמח מאוד עבור המועדון והשחקנים, הצלחנו לעבור שלב גם השנה. השחקנים עבדו קשה מאוד, זה היה מאמץ גדול. אובלק היה יוצא מהכלל".

אנטואן גריזמן ניצל את ההזדמנות כדי לדבר על עתידו: "יש לי כאן חוזה. צריכה להגיע הצעה והמועדון צריך לרצות למכור אותי ואני צריך לרצות לעזוב. יש הרבה פקטורים. כבר אמרתי שאני מרגיש פה טוב ולמשפחה שלי נוח פה וזה הכי חשוב".

שוער באייר לברקוזן ברנד לנו: "המזל לא היה לצידנו הפעם. אובלק סיפק שלוש הצלות מצוינות. שיחקנו טוב, ללא ספק עשינו צעד בכיוון הנכון. הרסנו את הסיכויים שלנו כבר במשחק הראשון. הערב, הוכחו שאנחנו מסוגלים לעמוד ברמה של קבוצות כמו אתלטיקו. אנחנו יכולים להיות גאים בהופעה שלנו".

קווין פולאנד: "היו לנו שלושה מצבים נהדרים במחצית השנייה. אם הם היו נכנסים, אולי היה לנו צ'אנס לעלות. חבל שהפסדנו במשחק הראשון בתוצאה גבוהה, אבל המשחק הזה נותן לנו ביטחון".

מאמן באייר לברקוזן טייפון קורקוט אמר אחרי ההדחה: "הרגשנו הרבה יותר בנוח עם ובלי הכדור הערב. אני חושב שהראנו לכולם שהאמנו ורצינו לעלות לשלב הבא, אבל אנחנו בכיוון הנכון. השחקנים שלי יכולים להיות גאים בדרך שהם שיחקו".

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד הודף מול קווין פולאנד שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
סיפק הצגה בשער. אובלק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully