וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מועמדתו של סמפאולי נחלשת, מסי יצא להגנתם של הילדים בסוריה

ההדחה של סביליה פגעה בסיכויים של המאמן לרשת את לואיס אנריקה. לעומתו, אנסואה זוכה לתמיכה גורפת מצד סגן נשיא ברצלונה. מודל סטטיסטי קבע: הקאמבק מול פ.ס.ז' - הגדול אי פעם

one

בווידאו: ברצלונה נכנעת 2:1 מול דפורטיבו לה קורוניה

סביליה הודחה אמש (שלישי) בשמינית גמר ליגת האלופות מול לסטר ואחרי שלוש זכיות בליגה האירופית ושלב בתים מרשים העונה, נדמה כי המפסיד העיקרי מהתצוגה הפושרת מול האלופה האנגלית הוא חורחה סמפאולי. מועמדתו של המאמן הארגנטינאי, שנחשב למועמד הבכיר לרשת את לואיס אנריקה בברצלונה, ספגה מכה קשה בעיקר בשל היכולת הדלה מול השועלים וההרחקה.

עוד בנושא:

יחזור הביתה? "ברצלונה תנסה להחתים את טיאגו אלקנטרה בקיץ"
לואיס פיגו באולפן וואלה! NEWS: "לא מתגעגע בכלל לכדורגל"

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי. GettyImages
הדחה כואבת. סמפאולי/GettyImages

ב'ספורט' המקומי טענו: "מאז ההודעה של לוצ'ו נדמה שמשהו אצל סמפאולי איבד כיוון. סביליה מקרטעת בשבועות האחרונים וההדחה מול לסטר עשויה להטות את הכף לטובת ארנסטו ואלוורדה. קשה יהיה להמר שהוא ירד מהפרק, אבל נדמה כי ההחלטה לגבי המאמן הבא תתקבל רק בעונה הבאה. בינתיים, זה לא נראה טוב עבורו". העיתונאים האנדלוסים תהו אודות המשך דרכו של המאמן אחרי ההדחה של סביליה כאשר סמפאולי הגיב במסיבת העיתונאים: "סביליה? בארסה? אני לא רואה את עצמי בשום מקום אחר מלבד המיטה, אני צריך לעכל את המשחק הכואב הזה".

בזמן שהמאבק בין ואלוורדה לסמפאולי נמשך, מועמדתו של חואן קרלוס אנסואה צוברת תאוצה. עוזרו של לואיס אנריקה זוכה להערכה רבה מצד המנהל המקצועי רוברטו פרננדס. בתקשורת בברצלונה הבהירו כי סגן הנשיא ג'ורידי מסטרה לא פסל את האפשרות לפיה אנסואה יאמן את הקבוצה בעונה הבאה, בדיוק כמו שטיטו וילאנובה ירש את פפ גווארדיולה. בנוגע למאמן אתלטיק בילבאו, שנחשב למועמד המוביל של פרננדס, בחבל הבאסקים ממתינים למוצא פיו של ואלוורדה, שהשהה את המגעים עם בילבאו בנוגע לחוזה חדש.

ליאונל מסי, שהגיע לבקר בפריס עם ילדיו ובת זוגו, בחר להביע הזדהות עם הילדים בסוריה דרך חשבון הפייסבוק בו כתב: "כל יום של לחימה הוא אחד יותר מדי. ליבי נשבר בגלל התמונות של הילדים מסוריה".

במקביל, בצרפת מדווחים כי הפרעוש פגש את מרקו וראטי, ששמו נקשר עם מעבר לברצלונה בעונה הבאה. עדיין לא ברור האם האיטלקי אכן יעזוב את האלופה הצרפתית ויאחד כוחות עם מסי כאשר גם טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן נמצא על הכוונת של פרננדס לקראת העונה הבאה.

בנושא אחר, ריאל בטיס פנתה להתאחדות הספרדית אחרי התצוגה של מתאו לאהוז מול ריאל מדריד במחזור האחרון. האנדלוסים זעמו על ההחלטות של השופט בסנטיאגו ברנבאו, ודרשו הסברים אודות השיפוט החד צדדי לטובת הבלאנקוס. סגן נשיא בטיס, לופס קאטלאן, הצהיר: "נפגענו בצורה חד משמעית מול ריאל. השופטים לא רצו לשרוק לטובתנו בצורה ברורה כל כך, אין דרך מכובדת לנצח בצורה שכזו".

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
דייט עם הפרעוש בעיר האורות? וראטי/רויטרס

שבוע חלף, אולם ברחבי העולם מתקשים להירגע מה-1:6 המטורף של ברצלונה על פריס סן ז'רמן. ב"אקונומיסט" בנו מספר מודלים סטטיסטיים שקבעו כי אכן מדובר בקאמבק הגדול בתולדות ליגת האלופות. בפיגור 3:1, בדקה ה-87, לקטלאנים היה סיכוי של 0.1% לעבור שלב - הנמוך ביותר בתולדות המפעל. לשם השוואה, לליברפול היה 0.4% סיכוי לחזור מה-3:0 של מילאן בגמר האלופות של 2004/05, בעוד לסנט אטיין היה 0.8% סיכוי למחוק את ה-4:1 של היידוק ספליט בשמינית הגמר של 1974/75, כשהשעון הראה על הדקה ה-60 והתוצאה היתה 1:1.

אגב, ההישג המטורף של ברצלונה נדיר יותר גם מכמה הישגים גדולים מענפי ספורט אחרים. למשל, לקליבלנד אינדיאנס היה סיכוי של 85 אחוז לזכות בוורלד סירייס בבייסבול אחרי ארבעה משחקים בגמר של 2016. לגולדן סטייט ווריירס היו 95 אחוז לזכות באליפות ה-NBA אחרי משחק 5 בגמר של 2016. לאטלנטה פלקונס היה 99.6 אחוז לזכות בסופרבול לפני הקאמבק המטורף של ניו אינגלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully