וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עומרי כספי על סף הצטרפות למינסוטה טימברוולבס

מארק שטיין דיווח כי הפורוורד מצטרף לזאבים. בוסטון הייתה בתמונה, אך שיחה בארוחת ערב עם טום תיבודו, שכנעה את כספי והוא יטוס עם הוולבס למינסוטה אחרי המשחק שלהם בניו אורלינס

שחקן סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
חוזר לעניינים. כספי/AP

האם עומרי כספי מצא את הבית הבא שלו ב-NBA? על פי עיתונאי ESPN, מארק שטיין, הפורוורד הישראלי שחזר לאחרונה לכשירות לאחר ששבר את אצבעו במשחק הבכורה בניו אורלינס, נמצא על סף סגירת עסקה עם מינסוטה טימברוולבס. הזאבים משחקים הלילה בניו אורלינס ולאחר המשחק הזה, כספי, השוהה בביג איזי, צפוי לטוס עם הקבוצה בחזרה למינסוטה.

בתקופה האחרונה, מאז שוחרר כספי מהפליקנס, הוא הוזכר כמועמד להצטרף ללא מעט קבוצות בכירות שרצות לפלייאוף, אך כרגע נראה שיצטרף לזאבים, שנמצאים בפיגור די גדול (ארבעה משחקים וחצי) מדנבר השמינית במערב.

עוד דיווח שטיין כי גם בוסטון הייתה במרדף אחר כספי, אבל מאמן הוולבס, טום תיבודו, שוחח עמו בארוחת ערב בניו אורלינס לפני המשחק של הוולבס בעיר הלילה. בקבוצה רוצים את הפורוורד אחרי הפציעות של זאק לאבין ונמנייה בייליצה.

למינסוטה יש סגל מרתק, עם קארל אנתוני טאונס ואנדרו וויגינס הצעירים, כאשר מי שמאמן את הקבוצה הוא תיבודו המוערך. למרות זאת, ולמרות הציפיות הגבוהות שהיו מהוולבס בתחילת העונה, הם חווים עונה די מאכזבת ומחזיקים כרגע במאזן 40:28 בלבד, בעיקר בשל יכולת הגנתית לא טובה. יש לציין כי מאז פגרה האולסטאר ניכר שיפור מסוים בוולבס.

כספי (28, 2.06 מ') החל את קריירת ה-NBA שלו ב-2009, אז נבחר על ידי סקרמנטו במקום ה-23 בדראפט. אחרי עונת רוקי נהדרת ועונה שנייה לא רעה במדי הקינגס הועבר לקליבלנד, בה בילה שנתיים קצת פחות טובות. בקיץ 2013 חתם ביוסטון, רשם עונה בינונית ובקיץ שלאחר מכן שב לקדנציה שנייה בסקרמנטו. ב-2015/16 סיפק את הממוצעים הטובים בקריירה - 11.8 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים לערב - אך בעונה הנוכחית מיעט לשחק, גם בשל פציעות.

ב-20 בפרואר נשלח הישראלי הראשון ב-NBA עם דמרקוס קאזינס לניו אורלינס אך נפצע באצבע כבר בהופעת הבכורה שלו, בה סיפק 12 נקודות בתבוסה ליוסטון. זמן קצר לאחר מכן, כשהתברר שייעדר 4-6 שבועות מהמגרשים, נחתך מהפליקנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully