וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן לאוורנוואי: "אליפות העולם שינתה את חיי, גאה להיות יהודי"

15.3.2017 / 18:25

אחד ממצטייני נבחרת הבייסבול, שסיימה את דרכה בטורניר, אמר לוואלה! ספורט: "יצרתי קשר אדיר עם ישראל. אנחנו חולמים שבעוד 8-12 שנים ילדים עם דרכון ישראלי ישחקו עבור הנבחרת"

ריאן לאוורנוואי נבחרת ישראל בבייסבול. GettyImages
סיים טורניר מוצלח. לאוורנוואי/GettyImages

נבחרת הבייסבול של ישראל סיימה היום (רביעי) את חלקה באליפות העולם, אחרי הפסד 8:3 ליפן. הנבחרת, בהופעתה הראשונה אי פעם בתחרות היוקרתית, הדהימה רבים כאשר צלחה את השלב המוקדם עם מאזן מושלם של 0:3, כולל ניצחונות על מארחת בית א' דרום קוריאה ועל טיוואן והולנד. במשחק הראשון בסיבוב השני, היא היממה את קובה, אולם ביום שני הובסה 12:2 מול הולנד וההפסד היום מול יפן, לעיני אצטדיון מלא וגועש בטוקיו, חרץ את גורלה.

אחד ממצטייני הנבחרת בטורניר היה ריאן לאוורנוואי, התופס ששיחק בעבר בבוסטון, בולטימור ואטלנטה, רשם שמונה חבטות, כולל הומראן אחד במהלך ששת משחקי הנבחרת. לאחר ההדחה, הוא אמר לוואלה! ספורט: "האליפות הזו הייתה חוויה מדהימה ואני כל כך שמח שזכיתי להיות חלק ממנה. זה שינה את החיים שלי ואני מאוד גאה להיות יהודי ולהיות חלק מהעם הזה, יותר מתמיד. יצרתי קשר אדיר עם ישראל בזכות הטורניר".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל הפסידה 8:3 ליפן והודחה מאליפות העולם

לאוורנוואי ניסה להסביר מה עבד טוב כל כך במשחקים הראשונים וקצת פחות טוב בהמשך: "פגשנו ביומיים האחרונים שתי נבחרות מאוד חזקות. מעכשיו, אני בעד הולנד ויפן, כי הן ניצחו אותנו ואני רוצה להפסיד רק לטובים ביותר. אני גאה מאוד בחבר'ה שלנו, כי נתנו כל מה שהיה לנו. שיחקנו עם כבוד וברמה גבוהה ונהנו מאוד להיות אחד עם השני, על המגרש ומחוץ למגרש. אני מקווה שהישראלים גאים במה שעשינו. כל חוויה כמו הטורניר הזה מעצימה אותך, כאדם וכשחקן. לשחק ברמות כאלה, בטורניר בינלאומי, עזר לי לצמוח ואני מרגיש שאני מוכן מתמיד לעונה הקרובה".

לסיום, אמר לאוורנוואי על העתיד: "אני ממש רוצה לשחק עם הנבחרת שוב בעוד ארבע שנים, באליפות העולם הבאה. יש בנבחרת הזו הרבה שחקנים צעירים ואני מקווה שכולם יחזרו לעוד סיבוב. אני מקווה שהעניין שיצרנו יצליח להגדיל את החשיפה לבייסבול בישראל ויותר ילדים צעירים יתחילו לשחק את המשחק. זו הייתה אחת המטרות של הנבחרת שלנו בטורניר. אנחנו חולמים שבעוד 8-12 שנים, ילדים שראו את הטורניר, התרגשו והתחברו אלינו ישחקו עבור נבחרת ישראל. ילדים מישראל, שיש להם דרכון ישראלי. אני מאמין שהשגנו את המטרה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully