וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נבחרת ישראל הפסידה 8:3 ליפן והודחה מאליפות העולם

15.3.2017 / 15:37

המסע המרתק של הכחולים-לבנים הגיע לקיצו עם הפסד למארחת החזקה, ששמרה על מאזן מושלם בטורניר והעפילה לחצי הגמר לצד הולנד. ישראל סיימה את האליפות עם 4 ניצחונות ו-2 הפסדים

שחקני נבחרת ישראל בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
היה נחמד כל עוד זה נמשך. שחקני הנבחרת/GettyImages, Matt Roberts

המסע המרתק של נבחרת ישראל בבייסבול, בהופעתה ההיסטורית באליפות העולם, הגיעה היום (רביעי) לסיומו עם הפסד 8:3 מול יפן, שהשאירה את הכחולים-לבנים מחוץ לחצי גמר הטורניר.

בעקבות הניצחון המוחץ של הולנד 1:14 במשחק הבוקר מול קובה (אחרי ששלשום ההולנדים חגגו גם על חשבון ישראל עם 2:12), ידעו בנבחרת שהם חייבים להשיג ניצחון על היפנים החזקים, מארחי בית ה', שניצחו את כל חמשת משחקיהם הקודמים באליפות. ניצחון סנסציוני כזה היה שולח את ישראל למשחק מכריע על העלייה לחצי הגמר, מול הולנד או מול יפן, תלוי בתוצאה. אלא שאחרי חצי משחק שקול, יפן התפוצצה לעיני הקהל הביתי המשולהב שלה וסגרה את הסיפור.

ריאן לאוורנוואי נבחרת ישראל בבייסבול. Matt Roberts, GettyImages
אחד מכוכבי הנבחרת בטורניר. ריאן לאוורנוואי/GettyImages, Matt Roberts

המנג'ר של ישראל, ג'רי ווינסטין, ביצע מהלך מפתיע ופתח את המשחק עם ג'וש זייד, שעד כה שימש כקלוזר של ישראל וסיפק טורניר מצוין. זייד החזיק מעמד במשך ארבעה אינינגים בצורה יפה, אך בסופו של דבר החל להתעייף והוחלף, בעוד היפנים דוהרים עם אינינג שישי בן חמש ריצות ומוסיפים עוד שלוש ריצות למאזנם באינינג השמיני. באינינג התשיעי והאחרון, אייק דייויס צימק עם סינגל וריאן לאוורנוואי, שנהנה מטורניר נהדר, הכניס עוד שתי ריצות עם דאבל, אך שם זה נגמר.

ישראל סיימה את חלקה בטורניר במאזן של ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. בעקבות תוצאותיה, היא הבטיחה את השתתפותה באליפות העולם הבאה, המיועדת להתקיים ב-2021 (אך לא בטוח שאכן תתקיים). יפן, שזכתה בשתי המהדורות הראשונות של התחרות ב-2006 ו-2009 וסיימה שלישית ב-2013, עלתה לחצי הגמר שייערך בלוס אנג'לס בתחילת השבוע הבא. הולנד, שסיימה רביעית לפני ארבע שנים, הצטרפה אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully