וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה העליון: "המשחק מול הפועל פתח תקוה נתן לנו סטירת לחי קטנה"

מאמנת מכבי רמת חן מוכנה לגמר הגביע מול חולון: "אין פייבוריטית במשחק כזה, שם המשחקי הוא הצד המנטלי". רועי אייזנברג: "יש לנו יכולת לעשות את זה" (ה', 19:40, ספ' 5). צ'לסי הופקינס תזכה?

שירה העליון מאמנת מכבי רמת חן (ימין) עם רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון. איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
קרב מוחות צפוי. העליון ואייזנברג/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורסל

אחרי משחקים מרתקים בשלב חצי הגמר, מחר (חמישי, 19:40, ספורט 5) נקבל את הדובדבן שעל הקצפת: גמר גביע המדינה בכדורסל נשים. מוליכת הטבלה, הקבוצה הטובה ביותר, עם שתי הכוכבות הענקיות צ'לסי הופקינס ודניאל אדאמס, מכבי רמת חן מול אליצור חולון. העליון ודאי מקווה שהופקינס, ששיחקה 48:21 דקות בחצי הגמר רק ביום שני, תהיה רעננה מספיק כדי לספק עוד אחת מתצוגות הענק שלה, שזיכו אותה בכינוי "ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים".

מכבי רמת חן בקושי הצליחה לעבור את חצי הגמר ונזקקה לשתי הארכות על מנת לעשות את זה מול הפועל פתח תקוה, שכבר ירדה לליגה הלאומית. עם זאת, הקבוצה של שירה העליון עומדת בליגה על מאזן 2:18 ו-0:2 מול חולון, לה יש מאזן שלילי של 11:9. בנוסף, רמת חן ניצחה בכל עשרת המפגשים האחרונים בין השתיים, כולל 70:92 בחצי הגמר אשתקד. חולון הגיעה לגמר שמונה פעמים בעבר וניצחה בכולם, בין 1998-1991. המאזן של רמת חן בגמר הגביע עומד על 4:3 והיא לא זכתה בגביע הנכסף כבר שמונה שנים אחרי שבעונה שעברה הפסידה בגמר. לרועי אייזנברג זו גם הופעה שנייה בגמר הגביע אחרי שהפסיד עם רמלה ב-2010.

אורטל אורן שחקנית אליצור חולון (שמאל) עם שירן צעירי שחקנית מכבי רמת חן. איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
צעירי ואורטל אורן/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדורסל

מאמן אליצור חולון, רועי אייזנברג אמר לקראת המשחק: "כל מי שמתעסק בספורט צריך להאמין, גם אם הסיכויים נמוכים. היו לנו שני מפגשים עם רמת חן השנה, בשניהם הייתה רמה גבוהה, יש לנו את היכולות בערב נתון לעשות את זה ואני מקווה שזה מה שיקרה. להגיד שזה תלוי בנו? רמת חן קבוצה מצוינת שהוכיחה את עצמה. אם נתחיל להסתכל על מה שקרה להן בחצי הגמר שם אנחנו ניפול".

מאמנת רמת חן, שירה העליון: "המשחק מול פתח תקוה נתן לנו סטירת לחי קטנה, לא באנו מוכנות מספיק מנטלית. שם המשחק הוא מנטליות במיוחד במשחקי גביע, לא תמיד הקבוצה הטובה היא המנצחת. היה לנו מזל שניצחנו אחרי משחק לא טוב, אבל זה שידענו לנצח משחק כזה גורם לי לחוש יותר בטחון. מחר משחק פתוח, אני לא חושבת שיש פייבוריטית, חולון קבוצה מסוכנת ורועי מאמן מנוסה שלקח אליפות, עם סגל טוב. לגביע חוקים משלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully