וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס ניצחה 82:88 את ריאל מדריד

היוונים שמרו על המבצר הביתי והנחילו לבלאנקוס הפסד שביעי בלבד העונה. סינגלטון הצטיין עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. פנרבחצ'ה ניצחה בבאמברג, הכוכב האדום גברה על מילאנו

ניק קלאת'יס פנאתינייקוס מול סרחיו יול ריאל מדריד. GettyImages
הפעם הוא לא היה במיטבו. יול מול קלאת'ס/GettyImages

המחזור ה-26 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ארבעה שנערכו פרט לזה בין אנאדולו אפס למכבי תל אביב. פנאתינייקוס ניצחה 82:88 את ריאל מדריד בקרב גדול באואקה. פנרבחצ'ה גברה 78:83 על באמברג בגרמניה והכוכב האדום ניצחה 78:71 בחוץ את מילאנו המפורקת.

בובי דיקסון פנרבחצ'ה מול פביאן קוזר באמברג. GettyImages
הצגה בבאמברג. בובי דיקסון מול פביאן קוזר/GettyImages

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 82:88

הבלאנקוס הבטיחו את הכרטיס לרבע הגמר בשבוע שעבר עם הניצחון מול הכוכב האדום בלגרד. ביום ראשון האחרון סל ענק של סרחיו יול העניק לריאל מדריד ניצחון יוקרתי מאוד מול ברצלונה, אבל הערב גם יול לא מנע מהבלאנקוס הפסד לפנאתינייקוס אותה מאמן צ'אבי פסקוואל שידע הרבה מאוד מפגשי עבר עם פאבלו לאסו בימיו כמאמן ברצלונה. המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, אבל היוונים נהנו מערב חלש של יול שסיים אומנם עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים אבל גם 5 איבודים, אחד מהם קריטי בדקות ההכרעה. כריס סינגלטון הוביל את היוונים עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. מייק ג'יימס וג'יימס פדליין הוסיפו 14 כ"א ליווונים שיקוו להפסד של באסקוניה מול צסק"א מחר כדי להתבסס במקום החמישי. אנתוני ראנדולף קלע 13 לבלאנקוס, שהם דווקא יחזיקו אצבעות לבאסקים מול צסק"א שנאבקת עמם על המקום הראשון.

נמניה דנגוביץ' הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
נמניה דנגוביץ' הערב במילאנו/GettyImages

באמברג - פנרבחצ'ה 83:78

הטורקים הפסידו לבאסקוניה ויטוריה במחזור שעבר ביום ההולדת של ז'ליקו אוברדוביץ', אבל לעיני טורקים רבים ביציע הצליחו לחזור למסלול הניצחונות על חשבון אלופת גרמניה שכבר איבדה סיכוי להעפיל הלאה במפעל. בובי דיקסון לא נהנה מעונה מוצלחת במיוחד במדי פנרבחצ'ה, אבל הערב הוא התעלה עם משחק מצוין של 26 נקודות (5 מ-9 מהשלוש) וחיפה על חסרונו של קוסטאס סלוקאס הפצוע. אקפה אודו שלא שיחק בשבוע שעבר בשל פציעה, חזר לחמישייה של אוברדוביץ' וסיפק את הנוכחות שלו בצבע עם 12 נקודות ו-4 חסימות. פביאן קוזר וניקוס זיזיץ' הוליכו את המפסידים עם 15 כל אחד.

מילאנו - הכוכב האדום בלגרד 78:71

אחרי ההפסד המשפיל לריאל מדריד במחזור הקודם, הסרבים קיבלו יריבה בהזמנה והשיגו ניצחון חשוב מאוד מבחינתם שהרחיק אותם מרחק שלושה ניצחונות מדרושאפקה של בלאט שמקווה להשתחל על חשבונה למקום השמיני שמקנה את הכרטיס האחרון להצלבה. האיטלקים המפורקים הצליחו לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע השלישי, אבל הסרבים שמרו על הניצחון היקר כשאוגניין קוזמיץ' מוביל אותם עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. מרקו סימונוביץ' הוסיף 13 למנצחים. ריקי היקמן קלע 14 למילאנו, שסובלת מפציעות של שחקני מפתח כמו סימון, קלינייטיס וזוראן דראגיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully