וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רומלו לוקאקו הודיע לאברטון כי לא יחתום על חוזה חדש

מלך שערי הפרמיירליג, שמשחק במדי הטופיז כבר ארבע עונות ומחזיק בחוזה עד 2019, הפתיע את ראשי הקבוצה עם ההודעה שהגיעה בניגוד לדברים שאמר רק לפני חודש סוכנו מינו ראיולה

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
אברטון תנסה למכור אותו? לוקאקו/רויטרס

הכוכב הגדול של אברטון, רומלו לוקאקו, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון. הערב (שלישי) מדווח ה"דיילי מייל" כי החלוץ הבלגי הנהדר הודיע לראשי הטופיז שהוא לא יחתום על חוזה חדש מולם, בניגוד לדברים שאמר לפני כחודש סוכנו של השחקן, מינו ראיולה, לפיהם "99.99 אחוז בטוח שלוקאקו יחתום על חוזה חדש באברטון".

בימים האחרונים נדמה היה שהחתימה בין הצדדים מתקרבת ולוקאקו צפוי היה להפוך לשחקן הראשון בתולדות אברטון שמרוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע, אולם ברגע האחרון הוא שינה את דעתו וככל הנראה יחפש לעצמו מועדון גדול יותר.

בחוזה הנוכחי של לוקאקו, עליו חתם בקיץ 2014, נותרו עוד שנתיים וקצת, אולם ייתכן שאברטון תתחיל לחפש כבר מעכשיו מועדון שירצה לרכוש אותו, על מנת שהוא לא יעזוב בחינם ב-2019.

לוקאקו הצטרף לאברטון ב-2013 בהשאלה מצ'לסי ושנה לאחר מכן נרכש על ידי המועדון תמורת סכום שיא של 28 מיליון ליש"ט. בארבע עונותיו באברטון, לוקאקו כבש 62 שערי פרמיירליג ב-131 הופעות ובסך הכול, עוד לפני יום הולדתו ה-24 הוא עומד על מאזן של 79 שערי פרמיירליג. נכון להיום, הוא ניצב לצד הארי קיין מטוטנהאם בראש טבלת כובשי הליגה העונה, עם 19 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully