וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו - מנצ'סטר סיטי: הצרפתים יכבשו פעמיים?

על אף ה-5:3 במשחק הראשון, במונאקו אופטימיים לקראת הגומלין מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות (רביעי, 21:45, ספורט 5), פאביניו: "בניגוד לברצלונה, אנחנו זקוקים לשני שערים". דה בראונה: "משוכנע שאנחנו יכולים להגיע לגמר"

מגן מונאקו פאביניו. GettyImages
אופטימי. פאביניו/GettyImages

אחרי ה-3:5 האדיר של מנצ'סטר סיטי על מונאקו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, השתיים ייפגשו פעם נוספת, בגומלין אשר ייערך מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) בצרפת.

seperator

מונאקו:

ארבעה משחקים, ארבעה ניצחונות. זה המאזן של הצרפתים מאז אותו הפסד לסיטי באיתיחאד. הקבוצה מהריביירה זקוקה לשני שערים כדי להעפיל לשלב רבע הגמר, וייאלצו להסתדר ללא אנדראה ראגי הפצוע.
.
"לא ציפינו שפריס סן ז'רמן תודח, אבל זה קרה. זה שוב הוכיח שהכול יכול לקרות בכדורגל", אמר פאביניו לקראת המשחק. "בניגוד לברצלונה, אנחנו זקוקים לשני שערים, למרות שזה לא הולך להיות פחות קשה. אמנם אין לנו את MSN, אבל יש לנו שחקנים מספיק איכותיים".

מנצ'סטר סיטי:

גם הסיטיזנס נראו מצוין לאחר אותו מפגש נהדר בליגת האלופות, אחרי שרשמו שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. פפ גווארדיולה, שיערוך את ההופעה ה-100 שלו באירופה, ייאלץ להסתדר בלי הפצועים הקבועים, וינסנט קומפני, גבריאל ז'סוס ואילקאי גונדואן.

"חשוב מאוד שנעשה את הצעד קדימה", אמר קווין דה בראונה. "סיטי התקשתה באירופה בשנים האחרונות ואני מקווה שנדע ללמוד מזה. אני משוכנע שאנחנו יכולים להגיע לגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מונאקו: דניאל סובאשיץ', ג'יבריל סידיבה, קמיל גליק, ג'מרסון, בנג'מין מנדי, פאביניו, טיימואה בקאיוקו, ברנרדו סילבה, תומא למאר, קיליאן אמבפה, רדאמל פלקאו.

מנצ'סטר סיטי: ווילי קבאז'רו, פאבלו סבאלטה, ניקולאס אוטמנדי, ג'ון סטונס, אלכסנדר קולארוב, פרננדיניו, יאיא טורה, ראחים סטרלינג, דויד סילבה, לירוי סאנה, סרחיו אגוארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully