וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד - באייר לברקוזן: הגרמנים מחפשים נס בקלדרון

אחרי ה-2:4 של הקולצ'ונרוס בחוץ במשחק הראשון, הם אמורים להשלים את העלייה לרבע הגמר בלי תקלות. היריבה בסגל חסר, קיי האברץ בן ה-17 נשאר בבית "בגלל מבחנים חשובים" (ד, 21:45, 5+)

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
לעלות בלי תקלות. גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד תקווה להשלים מחר (רביעי, 21:45, 5+) את העפלתה לרבע גמר ליגת האלופות ללא תקלות מיוחדות, כאשר תארח במשחק הגומלין בוויסנטה קלדרון את לברקוזן אחרי שניצחה את הגרמנים 2:4 בחוץ במפגש הראשון. הקולצ'ונרוס יכולים להרשות לעצמם להפסיד 2:0 או 3:1 ועדיין להעפיל.

מאז המשחק ההוא בביי ארנה, הקבוצה של צ'ולו סימאונה הפסידה בבית לברצלונה וסיימה בתיקו מאכזב מול דפורטיבו לה קורוניה, לפני שהתאוששו עם צמד ניצחונות והתייצבו במקום הרביעי. מנגד, לברקוזן קרסה מאז אותו משחק וצברה נקודת ליגה בודדת מתוך תשע, כולל תבוסה 6:2 מול דורטמונד.

קיי האברץ באייר לברקוזן. GettyImages
עניינים חשובים. האברץ/GettyImages

הקבוצות נפגשו גם ב-2010 וב-2015 ובשני המקרים, לברקוזן לא ניצחה במדריד (1:1 והפסד 1:0). בסך הכול, ב-18 משחקי בית של אתלטיקו מול יריבות מגרמניה היא עם מאזן של 13 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים בלבד. לברקוזן לעומת זאת, ניצחה רק שלוש פעמים ב-16 משחקים על אדמת ספרד (לצד 2 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים).

1,200 אוהדים גרמנים, שלא התייאשו למרות התוצאה במשחק הראשון, ילוו את לברקוזן לקלדרון, שצפוי להיות מלא. קיי האברץ, היהלום בן ה-17 של לברקוזן שערך בכורה בצ'מפיונס במפגש הראשון, הצטרף לרשימת השחקנים הארוכה של הגרמנים שלא תגיע למשחק, אחרי שהקבוצה הודיעה שהוא נשאר בבית "בגלל מבחנים חשובים בבית הספר".

הרכבים משוערים:

אתלטיקו מדריד: יאן אובלק, סימה ורשליאקו, דייגו גודין, סטפן סאביץ', לוקאס הרננדס, סאול, קוקה, ניקו גאיטאן, יאניק קראסקו, אנטואן גריזמן, אנחל קוראה.

לברקוזן: ברנד לנו, טין ידבאץ, עומאר טופראק, אלכסנדר דראגוביץ', וונדל, יוליאן באומגרטלינגר, קווין קמפל, קארים בלארבי, קווין פולנד, יוליאן ברנדט, חאבייר הרננדס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully