וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לשופט יש אחלה פוטנציאל", קאנטה "הקשר הטוב בעולם"

מאמן מנצ'סטר יונייטד עקץ את השופט שהרחיק את הררה בהפסד 1:0 לצ'לסי: "אולי בעתיד הוא ישתפר". פרנק למפארד מהלל את קאנטה, גם קייהיל מתמוגג: "הוא מתעלה על עצמו כל פעם מחדש"

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוב נגד השופטים. מוריניו/רויטרס

צ'לסי עלתה אמש (שני) לחצי גמר הגביע האנגלי אחרי שגברה 0:1 על מנצ'סטר יונייטד משער של אנגולו קאנטה בדקה ה-51, אבל מירב תשומת הלב הופנתה בסיום לשופט מייקל אוליבר, שהחליט להרחיק את אנדר הררה בדקה ה-36 בצהוב שני מפוקפק אחרי עבירה על אדן הזאר.

עוד בנושא:

צ'לסי עלתה לחצי גמר הגביע האנגלי עם 0:1 על מנצ'סטר יונייטד

שחקני צ'לסי חוגגים שער של אנגולו קאנטה. AP
למפארד מתמוגג. קאנטה עם החברים/AP

"לא רוצה לדבר על השופט, לא אלך בכיוון הזה, אבל רק אומר במשפט אחד - למייקל אוליבר יש אחלה פוטנציאל להיות שופט טוב, אבל בארבעה משחקים בהם שפט אותנו הוא שרק שלושה פנדלים והניף כרטיס אדום אחד, ואת זה אי אפשר לשנות. לחצתי את ידו ואיחלתי לו בהצלחה בסיום, אבל זה לא אומר שאני לא מאוכזב", אמר ז'וזה מוריניו המאוכזב בסיום. "כל אחד יכול לנתח את המשחק הזה בצורה אחרת, אבל איך שאני רואה את זה, האדום שינה את כל המשחק. היו מקרים שבהם שחקני צ'לסי היו צריכים לקבל כרטיסים צהובים באופן הרבה יותר מובהק, אבל לא אבכה על זה".

גיבור המשחק שוב היה אנגולו קאנטה. הקשר גם כבש, גם הצטרף להתקפה לכמה וכמה מתפרצות מסוכנות, וגם סיכל כמעט כל ניסיון של יונייטד לצאת קדימה. בסיום פרשן BBC פרנק למפארד הכתיר אותו ל"קשר המרכזי הטוב בעולם" ואמר ש"בעונה שעברה השוויתי אותו לקלוד מאקללה, אבל העונה הוא מראה לי שהוא הרבה יותר טוב מזה". גם הפרשן פיל נוויל אמר דברים ברוח דומה וטען ש"הוא הקשר הכי יעיל באירופה כרגע, אני לא רואה שחקן שמשפיע יותר על הקבוצה שלו. הוא גם תורם בהתקפה וגם בהגנה, הוא מספר 10 וגם מספר 8".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
פול פוגבה, מנצ'סטר יונייטד, על רקע שחקני צ'לסי החוגגים. AP
עוד הפסד לשדים האדומים. פול פוגבה/AP

קאנטה עצמו אמר בסיום ש"אני שמח לכבוש שוב, זה היה ניצחון יפהפה למרות שהיה משחק קשה מאוד". גארי קייהיל הוסיף: "המומנטום שלנו נמשך. שלטנו במשחק והיינו עדיפים על יונייטד, למרות שברור שהכרטיס האדום עזר לנו". גם קייהיל הצטרף למחמאות לקאטה ואמר ש"הוא היה פנטסטי. אתה רואה מה הוא עשה בעונה שעברה בלסטר, ומתפלא בכל פעם מחדש שהוא מצליח לשחק אפילו טוב יותר. הוא כל כך חשוב עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully