וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: נשף התחפושות של מכבי תל אביב, מראדונה משחזר את יד האלוהים

קיארטנסון הפתיע בחגיגה הצהובה, רונאלדו חושף את הסוד לגוף השרירי. וגם: כוכבי ברצלונה סיפרו על ההרגלים המשונים שלהם בשירותים, לואיס פיגו בישראל, נוקאאוט כפול בקרב MMA, תגרת ענק בברזיל, סטיבן קולקר נעצר וקארים בנזמה מתקשה לחייך

יוסי ציפקיס

בווידאו: אייל משומר יורה בביקורות בפרק השלישי של מינוס 9

31 שנים אחרי: מראדונה משחזר, בערך, את יד האלוהים

רונאלדו פותח מכון כושר וחושף את סוד האימונים שלו

כוכב ריאל מדריד הגיע לפתיחת מכון כושר חדש על שמו במדריד (CR7 Crunch Fitness) וכאשר נשאל מה הסוד שלו בבניית הגוף השרירי המפורסם ענה במפתיעף "אומרים שאני עושה 3,000 כפיפות בטן ביום וזה שקר. אני מתאמן 4-5 פעמים בשבוע ועושה 200-300 כפיפות בטן כל פעם. לא טוב לעשות יותר מדי בבת אחת, כי זה עושה בעיות בגב התחתון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רצח את בת זוגו, ביתר את גופתה וחתם בליגה השנייה בברזיל

ברונו, אשר בעבר נחשב לאחד השוערים הכי מבטיחים בכדורגל הברזילאי, הואשם כי היה מעורב ברצח אכזרי של בת זוגו. על פי החשד, אי שם ב-2010, החליט ברונו כי הוא אינו מעוניין לשלם מזונות לאקסית, והיה מעורב ברציחתה. כדי להעלים ראיות הוא האכיל את הכלבים שלו בחלקים מגופתה. הוא נתפס, הורשע ונידון ל-22 שנות מאסר בכלא, אלא שהשנה, אחרי שבע שנים, הוא שוחרר לאחר התפתחויות בתיק, ולא בזבז זמן כשחתם בבואה אספורטה, המשחקת בליגה השנייה בברזיל.

צפו: סטיבן קולקר מובל באזיקים לתחנת משטרה

הבלם האנגלי, סטיבן קולקר, נעצר לפני מספר ימים על ידי המשטרה כשככל הנראה, נהג תחת השפעת אלכוהול. קולקר, שגדל בטוטנהאם ומשחק בקווינס פארק ריינג'רס, לא עבר בדיקת ינשוף ונלקח למעצר. כעת מתפרסם וידאו שבו הוא נראה מובל לניידת כשהוא באזיקים.

מסי וסוארס מודים: "אנחנו נוהגים להשתין בישיבה"

ליאונל מסי ולואיס סוארס טוענים שהם "נפשות תאומות", ואולי הקטע יסביר למה. בראיון משותף לתחנת רדיו קטלאנית השניים נשאלו באיזו תנוחה הם נוהגים להטיל את מימיהם. למרבה ההפתעה, התשובה של שניהם היתה זהה: "בישיבה. זה יותר נוח כשאתה קם עייף בבוקר".

נדיר: נוקאאוט כפול בקרב MMA

אוהדי ברזיליאנסה ואלו של גאמה היו מעורבים בתגרת ענק על כר הדשא

הקבוצה החדשה של מייקל אסיין - פרסיב באנדונג מהליגה האינדונזית הראשונה

ומה עם ג'ורדי?

אחרי שנעלו את הליגה הסדירה עם 0:1 יקר מול הפועל חיפה, שחקני מכבי תל אביב התפנו לחגוג את פורים בסטייל. טל בן חיים הבלם כיכב בתור מצרי אותנטי, החלוץ כיוון לגבי קריירה חדשה בתור רץ, שגיב יחזקאל הפתיע וגם וידאר קיארטנסון בחר לגוון ונטש את החיקוי של השף הטורקי. רק התחפושות של הצוות המקצועי נותרו מחוץ לעדשת המצלמה.

אאוץ'

לואיס פיגו בישראל

לואיס פיגו בישראל. שוקה כהן
לואיס פיגו בישראל/שוקה כהן
לואיס פיגו בישראל. שוקה כהן
לואיס פיגו בישראל/שוקה כהן
לואיס פיגו בישראל. שוקה כהן
לואיס פיגו בישראל/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully