וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסאסונה קטעה את רצף ההפסדים, לאציו שמרה על המקום הרביעי

נועלת הטבלה חלצה 1:1 מול אייבר, שעצר רצף בן שישה הפסדים. קודרו (79) מחק יתרון של קיקה (72). הנשרים עברו את אינטר בזכות 1:3 על טורינו, שער שישי לאימובילה בחמשת המשחקים האחרונים

one

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם ניצחון חמישי ברציפות של לאציו, הפעם עם 1:3 מול טורינו. הנשרים שמרו על המקום הרביעי ופתחו פער שתי נקודות מאינטר, שמחצה אמש 1:7 את אטלנטה. צ'ירו אימובילה המשיך את כושר ההבקעה המפלצתי שלו עם שער שישי בחמשת המשחקים האחרונים.

החלוץ האיטלקי ניצל מחדל בהגנה האורחת ויציאה רעה של ג'ו הארט כדי לדחוק מקרוב בדקה ה-56. טורינו חזרה אחרי 16 דקות כאשר חואן איטורבה מצא את מקסי לופס, שעלה כמחליף בדקה ה-64, ונגח את השני שלו העונה. קייטה בלאדה לא היה מוכן לוותר ובדקה ה-87 סובב כדור מופלא, שהותיר את הארט חסר אונים. פליפה אנדרסון חתם את המפגש באולימפיקו עם השלישי בתוספת הזמן. לאציו ממשיכה לדהור והיא עם שמונה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות. טורינו רק במקום העשירי.

בספרד, המחזור ה-27 הסתיים עם 1:1 בין אוסאסונה לאייבר. נועלת הטבלה נותרה במקום האחרון, אך קטעה רצף של שישה הפסדים. האורחת מצדה לא הצליחה להתאושש מהתבוסה לריאל מדריד והיא פספסה הזדמנות לקזז את הפער מאתלטיק בילבאו. קיקה כבש את השער לזכות אייבר בדקה ה-72 עם ביצוע מלוטש, קינאן קודרו דחק מקרוב את שערו החמישי העונה בליגה בדקה ה-79.

שחקן לאציו צ'ירו אימובילה. GettyImages
רותח. צ'ירו אימובילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully