וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "חשוב שהאנרגיות חזרו", זריהן: "באתי כדי להניף צלחת"

13.3.2017 / 23:06

מאמן הפועל באר שבע שמח אחרי ה-1:2 על בית"ר ירושלים, שיבח את הכובש ("הביא את הכישרון שלו") והביט לעבר הפלייאוף: "נדאג שזה יהיה תלוי בנו". זריהן: "עליתי למעלה כדי להוכיח לכולם"

יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע הבטיחה לעצמה הערב (שני) יתרון של שלוש נקודות בפסגה עם תום העונה הסדירה, כשניצחה בטרנר 1:2 את בית"ר ירושלים. היה זה ניצחון שביעי ברציפות על הצהובים-שחורים והוא הושג בעיקר בזכות ניב זריהן, שפרע שטרות ראשונים מאז הגיע בינואר עם צמד נהדר (49, 59).

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים
עכשיו זה רשמי: סדר משחקי הפלייאוף העליון בליגת העל
עכשיו זה רשמי: סדר משחקי הפלייאוף התחתון בליגת העל

שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן מחבק את המאמן ברק בכר. ברני ארדוב
קרובים. ברק בכר וניב זריהן/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "תמיד חשוב לנצח, בטח לפני הפלייאוף. היום זה היה משחק פלייאוף לכל דבר מול קבוצה מצוינת, צריך לעבוד קשה בכל משחק ואני מקווה שהמשחק הזה יחזיר לנו את העוצמות. ההוראה שלי הייתה להתחיל את המחצית השנייה בצורה חזקה, בדיוק כמו שהתחלנו את המשחק. היינו חדים יותר, הגענו למצבים וקיבלנו פרס עם שני שערים.

"מאז שניב זריהן הגיע רואים את הפוטנציאל, הוא הגיע בלי כושר אחרי פציעה אבל הוא היום הביא את הכישרון שלו למשחק. מה שהיה נגמר, עכשיו מתחיל פלייאוף של עשרה משחקים. בית"ר ירושלים היא קבוצה חזקה, אין משחקים קלים. יש לנו משחק קשה מול מכבי חיפה בשבוע הבא, היום ראיתי שחקנים שרוצים והם רעבים. חשוב שהאנרגיות חזרו. ברור כיף להיות במקום הראשון כי הדברים תלויים בנו, אנחנו צריכים להמשיך לדאוג שזה יהיה תלוי בנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני הפועל באר שבע שיר צדק, אליניב ברדה, ניב זריהן. ברני ארדוב
הגיע בשביל הצלחת. ני זריהן עם צדק וברדה/ברני ארדוב

כובש הצמד, ניב זריהן התרגש בסיום: "כיף גדול להבקיע ועוד במשחק כזה גדול. אני כבר חושב על המשחק הבא, אני רוצה לעבוד קשה כדי לעזור לקבוצה. אני מרגיש שיש לי אמון טוב מברק בכר, הוא מכין אותי אישית בצורה טובה. אני אוהב ומעריך אותו מאוד. תמיד יהיה מה להגיד, אבל יש אפשרות להקשיב לביקורת ואפשר לעלות למעלה כדי להוכיח לכולם. לא האמנתי שאהיה באלופה בתחילת העונה אבל זה הכדורגל, באתי להפועל באר שבע כדי להניף את הצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully