וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפו: "אין לי ספק שניימאר יכול לשבור את שיא הכיבושים של פלה"

המגן האגדי של נבחרת ברזיל פרגן לכוכב הנוכחי, שרחוק 27 שערים מהשיא המיתולוגי של גדול שחקני הסלסאו (77 שערים ב-92 משחקים): "הוא צעיר ויש לו זמן, כל השיאים קיימים כדי להישבר"

חאבייר מסצ'ראנו, נבחרת ארגנטינה,מול ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
בדרך הנכונה. ניימאר/AP

הכל הולך טוב לניימאר לאחרונה. לאחר שהוליך את ברצלונה לקאמבק הגדול בכל הזמנים על חשבון פריס סן ז'רמן, זכה היום (שני) כוכב הקטלאנים למחמאות מסמל ברזילאי גדול - קאפו.

מגן העבר התראיין לאתר הרשמי של פיפ"א וסיפר שלדעתו, הגיבור הגדול של ברצלונה נמצא בדרכו הבטוחה לשבור את שיאו המיתולוגי של פלה, ולהפוך לגדול כובשי נבחרת ברזיל בכל הזמנים.

ניימאר, שעדיין לא חגג את יום הולדתו ה-25, כבש 50 פעמים במדי הסלסאו ב-75 הופעות. לפלה, לעומת זאת, יש 77 כיבושים (ב-92 משחקים) ולפני שיעבור אותו, יצטרך כוכב ברצלונה לדלג בדרך גם על רומאריו (55 שערים ב-70 משחקים) ורונאלדו (62 שערים ב-98 משחקים).

"כל השיאים קיימים כדי להישבר", טען קאפו. "כמובן שניימאר מסוגל לעשות זאת. הוא צעיר ויש לו זמן. אם הוא ימשיך לשחק כמו שהוא משחק כעת, אין לי ספק שהוא מסוגל לשבור את השיא".

את הראיון העניק קאפו לרגל גביע הקונפדרציות שייערך ברוסיה. כשנשאל מי הפייבוריטיות לזכיה, השיב: "לדעתי הגמר יהיה רוסיה מול גרמניה, גם אם לחלק מהאוהדים הרוסים אין אמון בהצלחת הנבחרת. גביע הקונפדרציות הוא ההזדמנות המושלמת להתגבר על חוסר אמון ולהוכיח שהנבחרת מסוגלת לספק הופעות מוצלחות, גם בקונפדרציות וגם במונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully