וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה טוענים: לא בוצעו מעצרים בפרשת הקטטה בסיום גמר גביע הכדורעף

13.3.2017 / 18:26

הקטטה הגדולה ביום רביעי עדיין לא הביאה למעצרים, כמו גם לחקירת חשודים, כך טוענים במשטרת ישראל. יו"ר האיגוד טען בשבוע שעבר: "אוהדי כדורגל תפסו טרמפ על הכדורעף"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
אין התפתחויות/ראובן קסטרו

במשטרת ישראל הבהירו הערב (שני) כי לא בוצעו מעצרים ולא נחקרו עד עתה חשודים בפרשת הקטטה מחוץ לאולם הכדורעף ברעננה בתום המשחק בגביע המדינה.

כזכור, ביום רביעי נערכו משחקי גמר גביע המדינה בכדורעף לגברים ולנשים. בסיום הערב המתינו אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי מכבי חיפה, שיצאו אחרונים כיוון שמשחק קבוצתם נערך מאוחר יותר, ובין המחנות התפתח קרב במהלכו נפצעו מספר אוהדים ופונו לקבל טיפול רפואי.

יו"ר מכבי חיפה תקף ואמר: "זה היה מארב מתוכנן, 30 אוהדי מכבי תל אביב חיכו לאוהדים שלנו עם מצ'טות". דובר האיגוד דן שיראי טען: "כל מי שהיה מעורב ובטח מי שיזם והתחיל אלה אוהדי כדורגל שתפסו טרמפ על המשחקים בכדורעף. אנחנו בטוחים שאתמול ישבו ביציעים גם אנשים שמעולם לא היו במגרש כדורעף ובאו רק בשביל ללכת מכות. זה לא ה-DNA של אוהדי הכדורעף".

מורדי אלון, שבנו נפגע באירום האלים, פרסם פוסט זועם בפייסבוק ובו, בין היתר, כתב: "ניסיון לרצח. אין לזה שם אחר. לא "קטטה" ולא "תגרה". ניסיון לרצח. חד וחלק. תחשבו על סיטואציה בה יוצאים אנשים מסרט קולנוע ומותקפים בידי גורמים עויינים בסכינים... אז בכל מדינה מתוקנת הייתי ממתין בסבלנות שהמשטרה תעשה את עבודתה, אבל היות ושמי לא שרון פרי וככל הנראה השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, לא יורה במקרה זה דחיפות להורות למפכ"ל משטרה לאתר בהקדם את הסכינאים המרצחים, אז אני פונה כאן לעזרת הציבור בבקשה לא שגרתית: הביאו לי את הדוקר, חי או מת; הביאו לי איבר מגופו או הניחו את ראשו על מפתן דלתי".

עוד בנושא:

יו"ר מכבי ת"א בכדורעף מתגונן אחרי התגרה: "אלה אוהדי כדורגל"
מורדי אלון: "בני, שצעד ראשון, נדקר בגולגלתו. זו לא קטטה, זה ניסיון לרצח"

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully