וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מכבי ת"א בכדורעף מתגונן אחרי התגרה: "אלה אוהדי כדורגל"

9.3.2017 / 8:25

בעקבות התגרה בגמר גביע המדינה, שיטרוק הגיב להאשמות: "מגנים כל סוג של אלימות". יו"ר מכבי חיפה תקף: "זה היה מארב מתוכנן, 30 אוהדי מכבי תל אביב חיכו לאוהדים שלנו עם מצ'טות"

אוהדי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הגיעו מהכדורגל? אוהדי מכבי תל אביב/לירון מולדובן

באיגוד הכדורעף כועסים וכואבים את התגרה הגדולה שאירעה אמש בסיום משחקי גביע המדינה לגברים ולנשים בין אוהדי מכבי תל אביב ואוהדי מכבי חיפה מחוץ לאולם מטרווסט ברעננה.

כזכור, אתמול נערכו משחקי גמר גביע המדינה בכדורעף לגברים ולנשים. בגברים שיחקה מכבי תל אביב והפסידה למטה אשר ואצל הנשים ניצחה מכבי חיפה. בסיום הערב המתינו אוהדי מכבי תל אביב לאוהדי מכבי חיפה, שיצאו אחרונים כיוון שמשחק קבוצתם נערך מאוחר יותר, ובין המחנות התפתח קרב במהלכו נפצעו מספר אוהדים ופונו לקבל טיפול רפואי.

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
חלק מהתגרה? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

לוואלה! ספורט נודע כי באיגוד הכדורעף מזועזעים מהאירוע ובישיבה הקרובה של האיגוד הנושא יעלה לדיון על מנת למנוע הישנות המקרים. דובר איגוד הכדורעף דן שיראי אמר הבוקר: "עמלנו זמן רב על הפקת אירוע משחקי גביע המדינה והוא היה מוצלח מאוד עד שנודע לנו מאוחר יותר על התגרה הזו. האיגוד מתנער מזה. זה לא במחוזותינו הדבר הזה. כחמישים אחוז מהאוהדים אצלנו זה בני נוער, ילדים ונשים. ולכן זה כואב מאוד".

שיראי המשיך: "כל מי שהיה מעורב ובטח מי שיזם והתחיל אלה אוהדי כדורגל שתפסו טרמפ על המשחקים בכדורעף. אנחנו בטוחים שאתמול ישבו ביציעים גם אנשים שמעולם לא היו במגרש כדורעף ובאו רק בשביל ללכת מכות. זה לא ה-DNA של אוהדי הכדורעף. איגוד הכדורעף מגנה את זה. זה לא היה אף פעם בעולם הכדורעף הישראלי ואפילו לא העולמי. זה פשוט גועל נפש".

שיראי המשיך: "ממה שהבנו, אוהדי הכדורגל של מכבי תל אביב חיכו קרוב לשלוש שעות לאוהדים של מכבי חיפה שעשו אווירה נהדרת באולם. הם חיכו להם וזה משהו שתוכנן מראש. כדורעף זה משחק של ילדים ומשפחות באווירה משפחתית וזה כואב מאוד שזה נכנס לענף שלנו. אנחנו לא רוצים כאלה אנשים בכדורעף. אנחנו נשמח להגדיל את כמות האנשים שמגיעה לראות כדורעף ואנחנו שמחים לראות קהלים חדשים, אבל לא כאלה שמטרתם לפגוע ולהרוס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
זהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב כדורעף. ניב אהרונסון
הסתיים בסערה. בר נצר/ניב אהרונסון

יושב ראש מכבי חיפה בכדורעף, חיים קסל, שקבוצת הנשים שלו זכתה בגביע המדינה נשמע נסער גם הבוקר בעקבות האירועים אמש: "זה היה מארב מתוכנן של 30 אוהדי מכבי תל אביב עם קפוצ'ונים, שהמתינו לאוהדים שלנו עם סכינים ומצ'טות בידהם ותקפו את האוהדים שלנו, אחרי שהם יצאו לכיוון הרכבים. אין לי טענות לאגודת מכבי תל אביב, עימה אני נמצא בקשר במשך שנים ארוכות ואנחנו נמשיך להיות בקשר טוב כי המטרה של כולנו היא לקדם את הענף ולדאוג שמקרי אלימות כאלה לא יחזרו. לאורך כל המשחק הקהל שלנו ביציעים עודד בצורה הגונה ומכובדת, נכון שנפתחו אחרי הזכייה שתי אבוקות וזה לא היה מקובל עליי, כי זה אסור על פי חוק. אבל לא הייתה שום התגרות מצד האוהדים שלנו, שהגיעו מחיפה לרעננה ועודדו בצורה נפלאה. אני מצפה מהמשטרה למצוא את האחראים ולמצות את הדין איתם כדי שזה לא יחזור יותר".

מאוחר יותר, באגודת מכבי תל אביב ביקשו להתנער מאותם אנשים אוהדי מכבי תל אביב, שהגיעו למשחקים אמש בגביע המדינה בכדורעף והיו מעורבים בקטטה האלימה בסיום המשחק של מכבי חיפה.

דורון שיטרוק, יושב ראש אגודת מכבי תל אביב הממונה גם על הכדורעף ומשמש היושב הראש של הקבוצה, אמר לפני הצהריים: "לא מדובר באוהדי קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב, מדובר באוהדי כדורגל שאין להם שום קשר למועדון. הם אפילו לא הגיעו למשחק שלנו, אלא רק ניצלו את העובדה שהיו במקום אוהדים של מכבי חיפה. אנחנו מגנים כל סוג של אלימות, אלה לא דברים שאנחנו מתעסקים אתם בכלל. אין לנו ומעולם לא היתה לנו כל בעיה עם מכבי חיפה וברור שלקבוצות הכדורעף אין שום קשר לארועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully