וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברהם גרנט מועמד לאימון נבחרת דרום אפריקה

בגאנה מדווחים שהמאמן הישראלי שהוליך את נבחרתם למקום הרביעי באליפות אפריקה האחרונה, הוא מועמד מוביל לתפקיד בשל "היכולת שלו לנצל את הפוטנציאל של הכוכבים השחורים"

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
הג'וב הבא? גרנט/AP

האם אברהם גרנט יאמן בקרוב נבחרת חדשה באפריקה? על פי דיווחים בגאנה, המאמן שהדריך את הכוכבים השחורים בשתי אליפויות אפריקה האחרונות, הוא אחד המועמדים להתמנות למאמנה הבא של נבחרת דרום אפריקה.

על פי הדיווח, נציגים של ההתאחדות המקומית גיששו אצל גרנט ובדקו אם יהיו מוכן לאמן אותם. גרנט ספג הרבה ביקורות על תפקודו בגאנה, אבל הקדנציה שלו שם דווקא הייתה מוצלחת ובדיווחים נכתב כי "היכולת שלו לנצל את הפוטנציאל של הכוכבים השחורים והוליך אותם למקום השני באליפות אפריקה ב-2015 ולמקום הרביעי באליפות האחרונה בגאבון, הפכו אותו למועמד מוביל לתפקיד.

כזכור, גרנט ספג הרבה ביקורת על כך שהוא היה נוהג לטוס הרבה ולשהות מחוץ לגאנה: "עשיתי הרבה מאוד קילומטרז' עבור הנבחרת של גאנה יותר מאשר עשיתי לפני כן עבור המועדונים שבהם אימנתי. לאמן את הנבחרת זה לא קל".

"לא הגעתי לגאנה כתייר, להישאר במדינה ולעשות חיים. יכולתי להישאר במדינה, לבלות ובמהלך סוף השבוע הייתי יכול לצפות במשחק ליגה מקומי. אבל כשאני באירופה, אני צריך לטוס כל יומיים כדי לראות שחקן. השחקנים הכי טובים ומנוסים של הנבחרת כולם משחקים מחוץ למדינה". כך אמר גרנט להגנתו. האם היעד הבא שלו יהיה דרום אפריקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully