וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "אל תצפו שאבא שלי ידבר עכשיו"

13.3.2017 / 7:34

אחרי העימות עם ג'ורדי, חלוץ מכבי ת"א שלח עקיצה לב"ש: "אף שחקן לא אוהב להתחלף". למרות הניצחון: שחקנים מודים שיש ירידה באיכות המשחק עם וידיגאל, וגם: במכבי בונים על דור פרץ לעונה הבאה

יוסי ציפקיס

1. וידיגאל מביא נקודות, אבל רמת המשחק בירידה

שחקנים במכבי תל אביב הודו אמש (ראשון) לאחר הניצחון הדחוק על הפועל חיפה כי קיימת ירידה באיכות המשחק של הקבוצה וכי מדובר כבר במגמה. "לא שיחקנו טוב מול הפועל חיפה וגם לא מול הפועל אשקלון, בני יהודה ומכבי פתח תקוה בגביע", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "לא הייתי ממהר להשליך את זה על המאמן החדש. זה אפילו לא יהיה הוגן לרוץ ולקבוע שמאז שהוא הגיע, אנחנו משחקים פחות טוב מאשר אצל ג'ורדי, אבל העובדה היא שכבר שלושה שבועות אין לנו דקות טובות ואיכותיות לאורך מרבית דקות המשחק".

הקפטן שרן ייני התבקש אמש להתייחס לעניין ואמר: "בסופו של דבר אתם תבקרו אותנו על התוצאות שלנו ואם אנחנו לא ננצח, הביקורות שלכם יהיו הרבה יותר גדולות. נכון שלא היה לנו משחק גדול הערב, אבל גם במשחק כזה ידענו לקחת עוד שלוש נקודות וזה מה שחשוב באמת בשלב הזה". ייני הוסיף באותו עניין כמעט: "במשחק הקודם מול הפועל אשקלון, הרגשנו מספיק טוב ביתרון של 0:2 להוריד רגל מהגז ולהניע כדור כדי לשמור על התוצאה. שם זה באמת היה מכוון, אבל לקראת המשחק הזה נגד הפועל חיפה אמרנו שלא נלך לאחור אלא נחפש את הגולים וזה קצת לא ברור למה הלכנו לאחור".

עוד בנושא:

שער עצמי של דור פרץ סידר למכבי ת"א 0:1 דחוק על הפועל חיפה
עימות על ספסל מכבי ת"א: יצחקי הגיב בזעם לחילוף, ג'ורדי נזף בו

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב תופס בפניו של ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
"אל תצפו שאבא שלי ידבר". יצחקי בעקיצה לבאר שבע/יוסי ציפקיס

2. יצחקי: "אל תצפו שאבא שלי ידבר עכשיו"

מיד עם שריקת הסיום, הבין ברק יצחקי שהוא צריך לחסל כמה שיותר מהר את הסיפור עם ג'ורדי קרויף שלא ברח מעדשות הצלמים. קרויף ניגש אל החלוץ על כר הדשא וסגר איתו את הסיפור. כנראה גם אמר לו שהדברים כבר קיבלו פומביות. ההולנדי עזב ראשון את האיצטדיון בנתניה. יצחקי היה עדיין במקלחות. אבל כשייני דיבר למיקרופונים יצחקי המתין בצד לתורו. כשייני נשאל איך הוא מגיב כקפטן למה שאירע על הספסל, הוא אמר: "כולם יודעים איזו מערכת יחסים מצוינת יש בין ברק לבין ג'ורדי ולכן כשיש לך מערכת יחסים כל כך טובה עם מישהו, אתה מרשה לעצמך להוציא גם אגרסיות כלפיו כי אתה יודע שהוא יבין שזה בא ממקום טוב. בסופו של דבר כל העצבים והאגרסיות נותנים דרייב מחודש להמשיך הלאה".

יצחקי הקשיב לייני והיה מרוצה מהגיבוי של הקפטן. "בשלושת המשחקים הקודמים אני ביקשתי להתחלף", ניסה לגמד את התקרית. "הפעם באמת הוחלפתי בניגוד לרצוני, אבל ירדתי מכר הדשא ולחצתי יד למאמן. אף שחקן לא אוהב להתחלף". כאן שוב ייני התערב: "מה הבעיה עם זה ששחקן לא אוהב להתחלף? ברק יודע מה הוא שווה והוא רוצה להיות על המגרש כדי להבקיע. הוא רצה להיות על המגרש. אין לנו בעיה בקבוצה עם אמוציות של שחקנים. הוא היה מבואס שהוא לא קיבל צ'אנס לעשות 0:2". בשלב הזה נשאל יצחקי אם התקשורת צריכה לצפות שאביו יעלה לשידור וידבר נגד ההחלטה של המאמן להחליפו ואמר: "אל תצפו לזה, אבא שלי לא יעלה לשידור לדבר. ג'ורדי הוא הבוס וזכותו להגיב כך כלפי התנהגות כזו או אחרת של שחקן. אני משוכנע שגם אם היה שם שחקן אחר במקומי, ג'ורדי היה ניגש אליו ואומר לו מה שהוא חושב וזה לגיטימי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל עם מנהל הקבוצה בני טבק. יוסי ציפקיס
לא שמר על המוצהבים לקראת באר שבע. וידיגאל/יוסי ציפקיס

3. ייני ויצחקי דחו טענות לעייפות ועומס באימונים

בשיחה הפתוחה עם התקשורת, שללו ייני ויצחקי טענות בדבר עייפות שיש אצל השחקנים או ביקורת כלפי ליטו וידיגאל והאימונים שלו. "אתם לא יודעים, אבל במשחק הקודם מול אשקלון רצנו כמו נגד זניט כאן ב-3:4", חשף יצחקי. "על איזו עייפות מדברים בדיוק אם בכל הפרמטרים רשמנו מספרים מצוינים באותו המשחק?". ייני הוסיף: "כל שחקן צריך להתאים את עצמו למאמן שבסך הכל רוצה לשפר ולשדרג אותנו. בהזדמנות הזו אני גם פונה לאוהדים שלנו. אנחנו רוצים לראות אותם מפוצצים כל מגרש בפלייאוף. אנחנו רוצים להרגיש אותם איתנו עד סוף העונה בכל משחק כי עכשיו זה המאני טיים והם הכוח שלנו".

שחקני הפועל חיפה דור פרץ, ניסו קפילוטו, אושרי רואש, פיט פלטהאוזן. יוסי ציפקיס
מכבי תל אביב בונה עליו למרות השער האומלל. דור פרץ/יוסי ציפקיס

4. מכבי תל אביב בונה על דור פרץ לעונה הבאה

נהוג לומר ששחקנים אשר יוצאים בהשאלה ממכבי תל אביב, כבר לא חוזרים. בעניין של דור פרץ, במכבי תל אביב בטוחים כי הוא יחזור טוב יותר לקבוצה בעונה הבאה ויילחם על מקומו. השער העצמי של הקשר היה מאוד מוזר ויוצא דופן, במיוחד כשפרץ נחשב לאחד שיודע לשלוט בנגיחות שלו. במכבי תל אביב פירגנו למשחק של השחקן שלהם. "הוא היה מספר אחת במגרש", אמר יצחקי. "הוא היה בכל מקום. הוא כמעט הבקיע פעמיים אבל הוא סבל מחוסר מזל. אני שמח שהוא הבקיע שער עצמי אבל אני מצטער בשבילו כי הוא ילד מקסים ואנחנו רוצים שהוא יצליח. מי שראה את כל המשחק צריך לטפוח לו על השכם על משחק מצוין שהוא הציג נגד הקבוצה שלו".

5. האמת והיושר של מאמן מכבי תל אביב

ליטו וידיגאל התגלה אתמול כאדם ישר שפיו ולבו שווים. במסיבת העיתונאים של יום חמישי ישב הפורטוגלי מול התקשורת ואמר שהמשחק הכי חשוב עבורו זה המשחק מול הפועל חיפה ושהוא לא ישמור שחקנים שעלולים לקבל כרטיס צהוב חמישי ולא לשחק נגד הפועל באר שבע. למרות דבריו של וידיגאל היו כאלה בתקשורת שהיו בטוחים כי הוא יעלה שחקנים כמו ייגור פיליפנקה כדי לשמור על איתן טיבי. בסופו של דבר וידיגאל עמד במילה שלו והעלה את טיבי, דור מיכה וברק יצחקי שכל אחד מהם היה בסכנת צהוב חמישי לקראת המשחק מול באר שבע. "זו האמת שלי", אמר וידיגאל. "אני באמת חושב שהמשחק הקרוב הוא הכי חשוב. למה שאני אעשה תכניות וחישובים מה יהיה בעוד שבועיים כשמה שחשוב באמת זה המשחק הקרוב?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully