וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינארס בגאצקיס: "עשינו עבודה טובה, השקענו אנרגיה, וזה השתלם"

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-81:83 הדרמטי מול מכבי ראשון לציון: "הצלחנו להגביל את היריבה בריבאונד ההתקפה שלה וזה היה חשוב". ראד, שהפציץ 25: "הרגשתי שאי אפשר לעצור אותי"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 81:83 את מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור ה-22 והאחרון בעונה הסדירה של ליגת העל. ויקטור ראד בלט אצל הצהובים עם 25 נקודות, בעוד צ'ארלס תומאס קולע 22 עבור המפסידה.

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבסוט. בגאצקיס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס אמר אחרי המשחק: "אנחנו מצפים שיהיו משחקים קשים, לא קלים. עשינו עבודה טובה, השקענו הרבה אנרגיה וזה השתלם. התרכזנו במשחק המעבר שלנו בהגנה ובריבאונד. ראשון היא אחת מקבוצות ריבאונד ההתקפה הכי טובות בליגה. הצלחנו להגביל אותה במישור הזה וזה בונוס. אבל איבדנו יותר מדי כדורים וזה סידר לראשון לציון הרבה הזדמנויות טובות. אנחנו ברי מזל שניצחנו".

ויקטור ראד, שקלע בין היתר את סל הניצחון של מכבי תל אביב, הוסיף: "הרגשתי שאי אפשר לעצור אותי בדקות האחרונות ולכן לקחתי את הזריקות האלה. אני לא יודע אם אני לוקח את האחריות במקום סוני ווימס או אנדרו גאודלוק, אבל אני מקבל הרבה יותר דקות ומנסה לתרום כמה שיותר. אני שמח שניצחנו, לא היה לנו קל אבל מה שחשוב זו התוצאה הסופית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully