וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי: "החוקים משובשים ומעוותים לטובת מריה שראפובה"

הדנית הביעה זעם על הכרטיסים החופשיים לטורנירים שהרוסייה קיבלה לקראת הקאמבק שלה: "שחקנית שהושעתה על שימוש בסמים צריכה לחזור מלמטה ודרך הטורנירים הקטנים ולא לקבל הנחות"

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. AP
כועסת. ווזניאקי/AP

מריה שראפובה צפויה לחזור בקרוב לסבב כשתשחק בטורניר שטוטגרט, אליו קיבלה כרטיס חופשי מהמארגנים והספונסר "פורשה" שהוא גם אחד נותני החסות של הטניסאית עצמה. הטורניר עצמו מתחיל יומיים לפני שמסתיימת השעיית 15 החודשים של שראפובה ולכן היא לא תוכל להיכנס למתחם עד יום המשחק שלה. הטורניר עצמו מתחיל ב-24 באפריל.

אחרי לא מעט תגובות נזעמות בסבב הנשים, היום (ראשון) גם קרוליין ווזניאקי דיברה בנושא ואמרה: "ברור שהחוקים מעוותים ומשובשים לטובת מי שרוצה לעשות את זה. אני מאמינה שלכולם מגיעה הזדמנות שנייה, אבל באותו הזמן, אני מרגישה כאילו שאם שחקן מושעה בגלל שימוש בסמים, הוא צריך להתחיל את הדרך מלמטה כדי לחזור לעניינים". שראפובה הושעתה בתחילה לשנתיים, אך עונשה קוצר ל-15 חודשים באוקטובר אחרי שערערה על חומרת העונש. שראפובה קיבלה גם כרטיסים חופשיים לטורנירים במדריד וברומא.

ווזניאקי המשיכה ואמרה: "אני חושבת שזה מעורר מחלוקת רבה להעניק כרטיס חופשי לשחקן שמושעה באותו שבוע. מבחינת הטורניר זה חסר כבוד עבור שאר הטניסאיות וסבב ה-WTA". מוקדם יותר השבוע אמרה קרבר בנושא: "זה מעט מוזר עבור שאר השחקניות שמישהי יכולה להיכנס למתחם רק ברביעי ולשחק כבר ברביעי". סימונה האלפ אמרה: "היא הייתה מספר אחת בעולם וזכתה בתארי גרנד סלאם, אבל אפילו בלי כרטיסים חופשיים, היא הייתה יכולה לחזור בקלות. החזרה שלה טובה לטניס".

הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. AP
לא מפרגנים. שראפובה/AP

שראפובה כרגע לא מדורגת, אבל כבר קיבלה כרטיס חופשי (וויילד קארד) לשלושה טורנירים: שטוטגארט, מדריד ורומא. הגרנד סלאמים הבאים - רולאן גארוס ו-ווימבלדון, טרם הודיעו על החלטה בנוגע אליה (אלופת שני הטורנירים האלה). לאחרונה לא מעט גורמים בעולם הטניס הביעו חוסר נוחות מההקלות לרוסייה.

אנג'ליק קרבר אמרה על זה בעבר ש"זה מצב מוזר, אני לא יודעת מה להגיד על זה כי זה מוזר לשחקניות אחרות שרואות שמישהו יכול יום אחד פשוט להגיע למקום ולהתחיל לשחק". גם אנדי מארי אמר על שחקנים שהורחקו בגלל סמים ש"אני חושב שהם צריכים לטפס את דרכם חזרה מעלה". ג'ו ווילפרד צונגה אמר ש"זה כמו לתת סוכריות ליחלד שעשה דבר רע. הוא יעשה את זה שוב". סטיב סיימון, ראש ה-WTA, אמר שכל טורניר רשאי לקבל החלטה, וציין ש"מבחינתי זה ברור: היא ריצתה את עונש ההרחקה שלה, היא יכולה לחזור, ואנחנו מקבלים אותה בברכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully