וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב הובסה 42:24 מול מגדבורג

הצהובים נותרו במקום האחרון בבית גם אחרי המחזור הרביעי בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי. פומרנץ (6 שערים) ובושקוביץ' (4 שערים) בלטו, מגדבורג שמרה על הפסגה עם ניצחון שלישי בקמפיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני מכבי תל אביב בגרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) 42:24 מול מגדבורג, במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של גביע האיגוד האירופי בכדוריד. מול 7,000 אוהדים, כולל שגריר ישראל בגרמניה, הצהובים פיגרו כבר 21:9 במחצית ולא הצליחו להכניע את הגרמנים, שמוליכים את הבית עם שלושה ניצחונות ותיקו בודד. מגדבורג שמרו על המקום הראשון כאשר מכבי תל אביב נותרה במקום האחרון. גיל פומרנץ בלט אצל הצהובים עם שישה שערים, ורנר סטרידרום, ניבו לוי ונובאק בושקוביץ' הוסיפו 4 כל אחד. אצל המארחת היו אלה ג'ייקוב בגרסטד כיכב עם תשעה שערים, איבס גראפנהורסט לא נותר הרבה מאחור עם שמונה משלו.

המאמן דרגאן ג'וקיץ' סיכם: "התרשמנו מאוד מכל האווירה מסביב, אליה אנחנו לא רגילים, וזה קצת השפיע על הכניסה שלנו למשחק. אין הרבה מה לומר אחרי משחק כזה, הם פשוט יותר טובים ונמצאים בכושר נהדר בשלב הזה של העונה. לדעתי הם פייבוריטים לזכות במפעל".

כבשו למכבי תל אביב: גיל פומרנץ 6, ניבו לוי, ורנר סטרידום ונובאק בושקוביץ' 4 כ"א, עומר דבדה 2, סהר חלפון, דן נתן, עידו טוראל ואלכס סיצ'נקו שער אחד כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully