וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' השיגה ניצחון דחוק, ממפיס דפאי כבש מחצי מגרש

האלופה ניסתה לשכוח מטראומת ברצלונה בעזרת 1:2 קשה על נועלת הטבלה לוריין. אנקונקו חגג שער בכורה. ההולנדי של ליון הבקיע צמד ב-0:4 על טולוז, כולל שער מרהיב מאמצע המגרש

שחקני פריס סן ז'רמן עם כריסטופר אנקונקו (במרכז). רויטרס
שער בכורה בליגה הצרפתית. כריסטופר אנקונקו עם החברים/רויטרס

פריס סן ז'רמן ניסתה לשים מאחור את השישייה הדרמטית שספגה בברצלונה וצימקה את הפער ממונאקו לשלוש נקודות בזכות 1:2 קשה בלוריין. עוד לפני כן, ליון הרביעית הביסה 0:4 את טולוז, כולל שער של ממפיס דפאי מחצי מגרש. סנט אטיין פספסה הזדמנות להתקדם למקום השישי, אבל לפחות נמנעה מהפסד עם 2:2 דרמטי בבית מול מץ.

לוריין - פריס סן ז'רמן 2:1

ארבעה ימים אחרי הערב הטראומטי בקאמפ נואו, פריס סן ז'רמן חזרה לליגה ועברה עוד רגעי לחץ בסיום, אך הפעם לא ספגה והשיגה ניצחון דחוק על נועלת הטבלה. החלוץ המקומי בנג'מין ז'אנו כבש שער עצמי אחרי כדור קרן בדקה ה-28 ואדינסון קבאני בישל לראשונה העונה בליגה בדקה ה-52, לכריסטופר אנקונקו שירה מחוץ לרחבה וחגג שער בכורה. מיקאל סיאני הוותיק צימק בנגיחה בדקה ה-68, אך לא מנע מהאלופה ניצחון שהחזיר אותה למקום השני, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה מונאקו.

ממפיס דפאי שחקן ליון. AP
איזה ביצוע. ממפיס דפאי/AP

ליון - טולוז 0:4

29 שערים בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות - זה המאזן ההתקפי המפחיד של ליון. אחרי ה-2:4 המרשים על רומא בשמינית גמר הליגה האירופית, החבורה של ברונו ז'נסיו טיילה מול טולוז. אלכסנדר לקאזט קיבל מנוחה ונותר על הספסל, אבל המגן השמאלי כריסטוף ז'אלה הפציץ למשקוף ופנימה בדקה ה-36 ומקסוול קורנה חיקה אותו בדקה ה-47. ז'אלה בישל לממפיס דפאי את השלישי בדקה ה-53 וההולנדי השלים צמד שני בליגה הצרפתית בדקה ה-82, עם שער מרהיב מחצי המגרש, לאחר שזיהה את השוער הצעיר אלבן לאפון מחוץ לשערו. איזה ביצוע. ליון עם 50 נקודות במקום הרביעי.

סנט אטיין - מץ 2:2

אחרי שספגה שתי חמישיות בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, מץ הייתה כל כך קרובה לניצחון ראשון בסטאד ז'ופרואה גישאר מאז 1995, אבל הקפטן לואיק פראן כבש בדקה ה-95 והציל את סנט אטיין מהפסד. איסמעילה סאר בן ה-19 הדהים כבר אחרי 54 שניות עם בעיטה מ-25 מטרים והכניס את המארחת ללחץ. רוברט בריץ' השתחרר יפה ברחבה כדי להשוות אחרי בישול של פראן בדקה ה-53, סימון פאלט החזיר את מץ ליתרון בדקה ה-67, אך כאמור המילה האחרונה הייתה של פראן, שנגח פנימה עמוק בתוך תוספת הזמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully