וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: טוטנהאם הביסה 0:6 את מילוול ברבע הגמר. ליברפול ניצחה בליגה

יונג מין סון כבש שלושער, כריסטיאן אריקסן, דלה עלי ו-וינסנט יאנסן השלימו והתרנגולים הצטרפו למנצ'סטר סיטי וארסנל בין ארבע הגדולות. הרגע המטריד: הארי קיין נפצע בקרסול והוחלף (10). צפו: אוהד מילוול חובט באוהד טוטנהאם באכזריות בסיום. בליגה: ליברפול - ברנלי 1:2

כריסטיאן אריקסן טוטנהאם חוגג שער עם דלה עלי. AP
יום כיף בווייט הארט ליין. אריקסן ועלי חוגגים על חשבון מילוול/AP

שלב רבע גמר הגביע האנגלי נמשך הערב (ראשון) עם משחק בודד, כאשר לאחר שמנצ'סטר סיטי וארסנל העפילו אתמול בקלות לארבע הגדולות, הצטרפה אליהן גם טוטנהאם שטיילה עם 0:6 ביתי מול מילוול מצמרת הליגה השלישית (ליג 1).

האורחים, המוכרים בעיקר בזכות הקהל הססגוני והסוער שלהם, חלמו להדהים בדרבי הלונדוני הזה לאחר שבסיבוב הקודם הם העיפו את האלופה היוצאת לסטר, אלא שלתרנגולים, שהגיעו עם רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד, היו תכניות אחרות.

עוד בנושא:

שני באנגליה: יונייטד, בלי זלאטן המורחק, אצל צ'לסי בגביע

הארי קיין שחקן טוטנהאם פצוע. AP
רגע של דאגה. קיין/AP

המשחק דווקא נפתח בצורה שלילית מאוד עבור טוטנהאם, שכבר בדקה העשירית ראתה את הארי קיין מוחלף בשל פציעה בקרסול. אלא שמעז יצא מתוק והמחליף של קיין, כריסטיאן אריקסן, כבש בדקה ה-31 את השער הראשון עם בעיטה חזקה מפינת הרחבה.

משם והלאה זה כבר היה הרבה יותר קל. יונג מין סון הכפיל את היתרון עם בעיטה נהדרת בשמאל לפינה הרחוקה (41) והשלים צמד פרטי בדקה ה-54, הודות לבישול פנטסטי של קירן טריפלר. על הרביעי היה חתום דלה עלי (72) שכבש מקרוב שער קל ומיד פינה את מקומו לוינסנט ינסן, שבעצמו רשם בדקה ה-80 שער נדיר, הרביעי בלבד שלו במדי טוטנהאם. ברגע האחרון של המשחק, סון השלים שלושער בזכות בעיטה מקרוב שחמקה בין רגליו של השוער, ברגע מביך משהו עבורו.

* בליגה, ליברפול סיימה את המחזור ה-28 החלקי שהתנהל עם 1:2 ביתי קשה מול ברנלי. הניצחון העלה את המייטי רדז ל-55 נקודות, אחת פחות מטוטנהאם ומנצ'סטר סיטי, להן משחק חסר. אשלי בארנס העלה את האורחים ליתרון מפתיע מקרוב (7) אחרי בישול נהדר של מת'יו לוטון, אבל ג'ורג'יניו ויינאלדום איזן (45+1) ואמרה ג'אן הכריע עם בעיטה נהדרת מרחוק (61).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול כובש מול ברנלי. רויטרס
שלוש נקודות יקרות בקרב על הצ'מפיונס. ויינאלדום/רויטרס

צפו באוהד מילוול חובט באוהד טוטנהאם לאחר המשחק

אוהדי מילוול לפני המשחק מול טוטנהאם. GettyImages
אוהדי מילוול סיפקו אווירה לפני המשחק/GettyImages
שוטרים לפני המשחק בין מילוול לבין טוטנהאם. GettyImages
במשטרה לא לקחו סיכונים ונערכו בכוחות מתוגברים לקראת אוהדי מילוול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully