וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון מארחת את חסין וקרית גת, הרצליה באשדוד

12.3.2017 / 16:43

הסגולים, המדורגים במקום השני, ינסו לסיים את הסיבוב השני עם ניצחון כשיארחו את נועלת הטבלה (21:05, 5+ לייב). הקבוצה של טפירו תחפש ניצחון שלישי ברציפות על חשבון הקבוצה מהשרון

one

בווידיאו: תקציר המשחק בין חולון לקרית גת בסיבוב הקודם

משחקי המחזור ה-22, הנועל את הסיבוב השני בליגת העל, יגיעו לסיומו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. השנייה בטבלה הפועל חולון תארח את מכבי קרית גת (67:75 לחולון באשקלון בסיבוב הראשון), כשלפני המשחק תעניק תשורות למאמנה בעונה שעברה אלעד חסין ולשחקנה מאשתקד אייל שולמן. מכבי אשדוד תרצה לרשום ניצחון שלישי ברציפות כשתארח בביתה את בני הרצליה השלישית (71:83 להרצליה בביתה בסיבוב הראשון).

seperator

הפועל חולון - מכבי קרית גת (21:05, ספורט 5+ לייב)

מאז הפציעה של קאליף וואייט מציגה הפועל חולון יכולת לא משכנעת, ולמרות שניצחה מאז את הפועל תל אביב, נראה כי הסגולים עדיין לא מצאו את האיזון הדרוש עם טו הולוואי, מחליפו של וואייט, והם נמצאים במגמת ירידה. למרות זאת, חולון הבטיחה את המקום השני בליגה ללא כל קשר לתוצאה של המשחק נגד קרית גת, והיא יודעת שאם תנצח את האחרונה בטבלה תפתח פער נאה במאבק על הביתיות בפלייאוף. דגן יבזורי, שלא שיחק בחודש האחרון לאחר שקרע את המיניסקוס, ישוב לסגל של דן שמיר, וצפוי לקבל דקות ראשונות.

מכבי קרית גת היא הדוגמא המושלמת עד כמה הכדורסל אכזר. הקבוצה של אלעד חסין הייתה קרובה מאוד לצמצם את ההפרש מספר הניצחונות שלה מזה של מכבי אשדוד לאחד בלבד, כשהייתה ביתרון מבטיח על עירוני נהריה בשניות הסיום, אך סדרת טעויות עלתה לה במשחק, וניצחון של אשדוד יום לאחר מכן יצר פער של שלושה וחצי משחקים. למרות המכה המוראלית שספגו, בקרית גת ממשיכים להאמין שניתן לבצע קאמבק, אבל כדי לעשות כך עליהם לנצח כמה שיותר משחקים ולא לוותר על משחקים כמו על זה בחולון.

שחקני הפועל חולון ג'יימס בל, גוני יזרעאלי, שלומי הרוש. ברני ארדוב
בחולון רוצים לשמור על המקום השני/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - בני הרצליה (21:00, משולב בספורט 5+ לייב)

שבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות הפכו את מכבי אשדוד מקבוצה שהייתה באזור הפלייאוף לקבוצה שנלחמת על חייה, אבל בשני המחזורים האחרונים הצליחו השחקנים של מאיר טפירו לשנות בצורה קיצונית את המומנטום עם ניצחון ביתי על הפועל אילת וניצחון חוץ על הפועל תל אביב שהרחיק אותם מהמקום שמוביל לליגה הלאומית. קווין דילארד, הזר החדש שהגיע לאשדוד לפני המשחק נגד אילת, מנהל את המשחק בצורה טובה יותר מדניאל יואינג, ולצד עלייה ביכולת של פרסטון נואלס וצ'ייסון סיימון, בקבוצה רוצים להגדיל את רצף הניצחונות לשלושה.

בני הרצליה של התקופה האחרונה היא אחת הקבוצות המשוגעות בליגת העל. מצד אחד מפסידה לגלבוע/גליל ועירוני נהריה בביתה, מצד שני מנצחת את מכבי תל אביב והפועל חולון בחוץ. הרצליה הבטיחה בזכות הניצחון של הפועל ירושלים את המקום השלישי בטבלה בתום הסיבוב השני, ומיקי גורקה כבר הצהיר בשבוע שעבר שכעת המטרה של הקבוצה היא לנסות ולהבטיח ביתיות ברבע גמר הפלייאוף. כדי לעשות זאת, יצטרו בהרצליה לחבר שני ניצחונות רצופים, ולהתרחק שני משחקים מהפועל ירושלים החמישית. הקבוצה תמשיך לשחק עם שלושה ישראלים בכירים בלבד ברוטציה, כשדני רובין עדיין לא כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully